sunnuntai 6. joulukuuta 2015

Luukku 6: Itsenäisyyspäivän tanssiaiset

Viime keskiviikkona vietettiin meidän opistolla Itsenäisyyspäivän tanssiaisia. Meidän OKH:laiset järjesti koristelut, ruuat ja ohjelmat, minä puheenjohtajana pidin puheen. Mulla ei todellakaan ollut mikään ongelmaton ilta, sillä vähän ennen juhlan alkua mun puvun vetoketju hajosi ja tajusin että selkänyöri oli jäänyt kämpille. Täysiä autolla hakemaan kyseistä nyöriä ja sitten takkuamaan vetoketjun kanssa. Onneksi pukuhuoneessa oli pari opettajaa, ja myöhemmin äitikin tuli auttamaan ja lopulta saatiin mun mekko siedettäväksi hakaneuloilla. Hakaneulat kuitenkin aukeilivat illan mittaan ja joku joutui aina auttamaan mua :D Tämän takia ei sitten jäänytkään aikaa laittaa hiuksia kuin muutama minuutti. Muuten ilta oli kyllä ihana ja puhekin sujui aivan hyvin. Illan päätteeksi oltiin järjestetty bussikyyti Karmaan, johon itse lähdin omalla autolla Bence ja Mirella kyydissä. Meillä oli hauskaa pelleillä ihan omalla porukalla, mutta lopulta lähdin about puoli kolmen maissa kotiin :)

Illan look 




Tuima :D
(tämä kuva on Elenan kamerasta)
Sonja korjailemas mun mekkoa :D (Elenan)
Osa LTL:stä. (Kuva EPO:n sivuilta)
Meirän poijjat
Rehtori pyysi tanssimaan. Huomatkaa söpö kaksari :D 
Meillä oli bändi soittamassa tanssimusiikkia (Elenan)
Letkajenkkaa (Elenan)
Lassen ja Aarnin hääkakun leikkaus
Tällä lookilla jatkoille!









Kisses, Silja


5 kommenttia:

  1. Kiitos vielä kauniista itsenäisyyspäivän puheesta! Kivoja kuvia, oli onnistuneet juhlat. :) 💗

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana murunen! <3 Nähdään tällä viikolla!

      Poista
  2. Upean kauniit nuo sun silmälasit :) Kirjoittele ja kuvaa noista jotain juttua jollekin päivälle!

    VastaaPoista