maanantai 21. joulukuuta 2015

Luukku 21: Kypros part. 6

Torstaina lähdettiin heti aamulla Nissi Beachille, jonne oli meidän hotellilta kävelymatka. Siellä oli ihanan vähän väkeä, kun oletin että se olisi ihan täynnä. Kannatti mennä sesongin ulkopuolella! :) Rannalla meiltä tuli eräs herttainen vanhempi mies kysymään, että haluttaisiinko tehdä pöytävaraus Napan yhteen parhaista ravintoloista. Aluksi epäröitiin, mutta kun kysyttiin hintoja, jotka olivat hvyinkin kohtuulliset, tehtiin pöytävaraus. Nissi Beach oli upea ranta, vaaleaa hiekkaa ja kirkasta vettä. Suosittelen! Rannalta lähdettiin vasta viileämmän ilman saapuessa ja lähdettiin hotellille laittautumaan (taas kerran). Tällä kertaa päätettiin mennä taxilla suoraan ravintolaan, ettei tarvi etsiskellä. Ravintola oli aivan ihana. Siellä oli livemusiikkia, valtavan hyvä palvelu ja ruuatkin maittavia, eikä hinta laatuun nähden ollut juuri mitään.

Viciii

Söin rapuannoksen

Syönnin jälkeen kierreltiin hetki kauppoja ja päädyttiin taas Frogiin ilmaisille juomille. Lauraa alkoi väsyttää, joten päätti lähteä ekojen juomien jälkeen hotellille. Muutenkin fiksu veto, sillä Laura joutui tietty valmistautumaan ajamaan sitten Helsingistä kotiin, koska minä menetin korttini. Me Vicin kanssa jatkettiin iltaa Frogissa, jossa oli menoa ja meininkiä. Oli hauskoja leikkimielisiä kisoja, sambaletkaa, baarimikkojen oma tanssiesitys ynnä muuta! Loppuilta ollaankin pyöritty Frogin, Deja vu:n, Castlen ja Piraten välillä. Ilta oli hauska ja jaksettiin juhlia aamun pikkutunneille saakka!

Perjantaina oli tietenkin kauhea väsy, mutta herättiin silti aikaisin ottamaan autinkoa, olihan viimeinen päivä kyseessä. Maattiin koko päivä altaalla, illalla lähdettiin käymään taas sushilla. Tytöt osteli myös tuliaisia ja uuden matkalaukun, johon saisi pakattua reissussa ostetut ostokset. Lento lähti vasta myöhään illalla, joten saatiin nauttia koko päivästä. Takaisin Larnacan lentokentälle saatiin taxi 40 eurolla.

Lauantaina aamuyöllä oltiin perillä Amsterdamin kentällä, jossa yritettiin nukkua tuoleilla. Siellä oli aivan sairaan kylmä, enkä mä saanut nukuttua ollenkaan ja lähdin varhaiselle aamupalalle. Tytöt sai nukutuksi pari tuntia, ja sitten lähdettiin vielä yhdessä uudestaan aamiaiselle. Yritettiin taas selvitellä tyttöjen laukkujen kohtaloa, mutta tuloksetta. (Välihuomio, Vicin laukku on nyt tullut perille, mutta sieltä oltiin varastettu rahaa, kaiutin, meikkejä ja joitain vaatteita. Mutta parempi se, kuin ei mitään!) Vedettiin päivällä sitten ihan hullut Burger King mätöt, enkä mä syönyt koko loppupäivänä yhtään mitään :D Meidän lento oli Suomessa iltapäivällä, ja siitä Laura ajeli sitten mun autolla meidät Seinäjoelle. Oltiin yhdessä ostettu äitille tuliainen kiitokseksi kaikesta matka-avusta, oli ihanaa saada äiti ilahtumaan :)

Kisses, Silja

1. Voi kuinka upea oot noissa rantsukuvissa! ❤ Kauniita kuvia. Kypros on yks mun lemppareista, mieti et mun äiti on asunu melkein 10 vuotta noissa maisemissa... ahh!

2. Mistä varasitte hotellin ja lennot? :)

1. Mä en kyllä yhtään muista!! Ne oli kuitenkin eri sivuilta molemmat :) Ainakin selailtiin bookings, supersaver, wimdu, momondo jne! :)