lauantai 3. joulukuuta 2016

Luukku 1: Blogijoulukalenteri (sittenkin!)

Heippa taas!

No, eihän tuo joka sunnuntainen postailu tainnutkaan onnistua ja joulukalenterinkin aloitan pari päivää myöhässä. Mutta te tunnolliset lukijat olettekin tainneet tottua mun lievään epäsäännöllisyyteen :D Nyt kuitenkin tulossa ainakin 24 postausta tässä kuussa!

Postailemattomuuteen on tällä kertaa ollut ihan päteväkin syy, nimittäin vähän jännempi elämäntilanteen muutos. Olen nimittäin parisuhteessa tällä hetkellä ja viralliseksi päiväksi sattuikin osumaan juuri 1. joulukuuta, joka on ollut mielestäni aina aika maaginen päivä, nykyään sitten vieläkin enemmän ;)

Eilen koristelin oman asuntoni (eli huoneeni) Pasilassa ja raahasin loput joulukoristeeni tänne T:n luo ja tänään koristeltiin täälläkin. Aloitan siis blogijoulukalenterin klassisesti esittelemällä joulutunnelmia mun molemmissa kodeissa:

Äiti ja mun tädit teki mulle tänä vuonna tämmösen ihanan itsetehdyn joulukalenterin! Ensimmäisestä luukusta tuli pörröhanskat :)




















Kisses, Silja









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti