tiistai 16. joulukuuta 2014

Luukku 16: Hiusten kasvattaminen

Oon alkanut kasvattamaan mun hiuksia kasiluokalla, kun olin saanut blondit pois. Mulla ei hiukset kasva mitenkään nopeasti, n. 1cm kuukaudessa. Nyt syksyllä oon syönyt säännöllisen epäsäännöllisesti Priorin -kapseleita, joiden ansiosta hiukset ovat kasvaneet n. 1,5cm kuukaudessa. Mä myös leikkaan huonoja latvoja pois 7-8 viikon välein, sillä mulla ei ole mitään intressiä pitkään ja huonokuntoiseen tukkaan. Oon iloinen, että oon jaksanu kasvattaa näitä näin ahkerasti, vaikka tää on todellakin hidasta. Veikkaan, että 2-3 vuoden päästä mulla on viimeinkin sen mittainen tukka, josta oon haaveillut aina: taakse heitettäessä latvat hipovat housujen yläreunaa. Siihen tarvitaan vielä 15-20cm.

Hiusten kasvuvauhtiin ei sinällään voi suuria muutoksia saada, mutta terveellisellä ruokavaliolla, runsaalla veden juonilla ja esim. juuri noilla Priorin -kapseleilla saa sisäistä vaikutusta. Ulkoisesti tärkeää on pitää hiukset hyvässä kunnossa, etteivät latvat ala halkeilla. Tähän auttaa hyvä shampoo ja hoitoaine, hiusten peseminen vain 2-3 päivän välein, hiusöljy ja latvojen leikkaaminen. 


GAGAAA030-1_zps1e2b8614
2010 oltiin tällaisessa mitassa
porii 068
2012 kevät
IMG_1365_zpsb812ad98
2013 kevät. Tää kuvakulma kyllä hämää ja pahasti, mutta en vaan löytänyt parempaa kuvaa.
IMG_7061_zpsfe9d90bd
2013 joulukuu
IMG_0407
2014 kevät
IMG_20141002_124736
Nykyhetki. (tuntuu että tää rintojen yli hiusten kasvatus on ollut kaikkein hitainta, salaa toivon että hiukset alkavat näyttää nopeammin pidemmiltä kun tästä on päästy :D)











Kisses, Silja

2 kommenttia:

  1. Nlaforher merkkiset healthyher kapselit ovat ainakin itselläni vaikuttaneet hiusten ja kynsien kasvuun huuurjasti! En edes aluksi tajunnut että se on niistä kun en käytä kapseleita tähän tarkoitukseen, mutta olen käyttänyt kapseleita nyt noin puoli vuotta ja eräs päivä rupesin miettimään että mitä juurikasvua pukkaa niin kovaa vauhtia tulemaan yhtäkkiä että kokoajana pitäisi olla värjäämässä! Niin tajusin että yksi healthyherin vaikutuksistahan on hiusten ja kynsien kasvu! Suosittelen, todellinen ihmekapseli!!

    VastaaPoista