tiistai 9. joulukuuta 2014

Luukku 8: Parhaat kirppislöytöni

Oon ostanut jo aika kauan suurimman osan mun vaatteista kirpparilta, joten ajattelin tässä postauksessa esitellä teille omasta mielestä parhaita ja mieluisimpia löytöjä :) En tarkkaan muista näiden hintoja, joten useimpiin laitan vain hintaluokan. Kuvat otettu laiskuuden vuoksi kännykällä ja osa on tuttuja instagramista :)


Cheap Mondayn tennarit 2e
Niken naisten painonnostovyö 6e
aito GUESS:in t-paita alle 5e
käyttämätön Joe Blascon highligteri 10e
käyttämättömät (laput oli kiinni) Better Bodiesin pitkät reenihousut 15e
Ihana villapaitamekko alle 5e
suosikki kesämekko 3e
Tosi monipuolinen pikkumusta alle 5e
Mun suosikki trikoopaita alle 3e
Tämä ja musta kauluspaita, molemmat alle 3e
Benettonin untuvatoppatakki korkealla kauluksella 15e
Reivitoppi ja -huivi, molemmat 1e
Ihana shortsihaalari 3e




Ootteko te löytäny jotain erityistä kirpparilta?:)









Kisses, Silja

6 kommenttia:

  1. Apua mistä kirppareilta oot tehny noin hyviä löytöjä!!? Tosi kivoja on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seinäjoen Ullakolta ja Lakeuden Shoppikselta, sekä Seinäjoen nettikirppikseltä :)!

      Poista
  2. Ää löytyykö mua sjoen kirppiksiltäki noi hyvää tavaraa... :( miksen mä ikinä löysä. Tai jos löydän nii ne on reippaasti ylihinnoteötu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiiäkkö kaivan kaikki läpi, en vaan kattele siitä päältä! Ja hyvää tuuria :D Ja ehkä että nään monis vaatteis potentiaalia, vaikka muut vois nähä jonkun lumpun.

      Poista