maanantai 27. lokakuuta 2014

Barcelona part 2

Maanantaina heräiltiin puolen päivän aikoihin, ja napattiin suoraan asunnon edestä D20 bussi, joka vei meidät rannalle. Ensiksi ostettiin Pepille uudet bikinit ja vähän evästä meille, sitten mentiin löhöilemään rannalle. Peppi pysyi säästölinjalla, ja osti parin euron alustan, itse maksoin riistohinnan aurinkotuolista. Muutaman tunnin jälkeen alkoi tulla aavistuksen liian viileä tuuli (ja nälkä) joten lähdettiin käppäilemään rantaa pitkin, ja lopulta päädyttiin syömään aivan ihanaan Maka Maka -nimiseen ravintolaan. Sen jälkeen käveltiin keskustaan ja käytiin vielä ruokakaupassa, ennen kuin palattiin taas kämpille. Siellä rentouduttiin, laittauduttiin ja vielä juuri ennen lähtöä nappasin purkkinuudelit naamaan ja Peppi semmoisen kananmuna-peruna-ällötys-lättysen. Otettiin suunnaksi clubi Sala Apollo ja sen tunnetut Nastymondays-bileet! Siellä oli menoa ja meininkiä kolmessa kerroksessa, paaaljon ihmisiä, 15e sisäänpääsymaksu, hyvää musiikkia ja armotonta reivausta! Ilta oli oikein hauska ja onnistunut, ja koska metro aukesi vasta viideltä aamulla, päädyttiin ottamaan taksi kämpille siinä puoli viiden aikoihin.

Juujep, me oltiin aika sotkuisia... :D

Tiistai oli perus "sunnuntaipäivä" ja herättiin vasta neljältä iltapäivällä :D Käytiin suihkussa, syötiin ihana rasvainen pepperonipizza ja taas vaan rentouduttiin. Peppi meni illalla vielä käymään Wizz:in kanssa jossain konsertissa, ja sillä välin mä pidin oikein kunnon lomaillan lököillen sängyssä, lueskellen kirjaa ja katsellen Vain Elämää herkkujen kera. Illalla vielä kuunneltiin Pepin kanssa hyvää musiikkia ja pelattiin pasianssia. Ihana rentoutumispäivä siis!

Peppi söi tuota nocillaa banskun kans, oli herkkua!

Koska mulla ei oo tolta päivältä enempää kuvia, niin laitan tähän vähän netistä otettuja kuvia meidän asunnosta, koska unohdin kuvata siellä sitä + kaksarikollaasi:-DDD

meidän huone
ruokailu/oleskeluhuone
keittiö
Näkymä asunnosta

Kisses, Silja

1. Tuo kollaasi :DDDDDDDDDDD

2. Ihana Peppi ja sen kaksoisleuka :D<3

3. Kaksarikollaasi :D IHANA!

1. Noista kuvista on kyllä riemua piisannu lomalla ja sen jälkeen!!:-D

4. kuka on tehny sulle ton ihanan letin :3 ja kiva ku postailet taas! :)

1. Peppi! :) En osaa tehä itelleni ku justii ja justii ponnarin :'D Joo yritän taas saada postailutahdista kii! :)