torstai 14. elokuuta 2014

Kesäinen viikonloppu Naantalissa ja Turussa

Postaustauko johtuu tällä kertaa siitä, että oon kirjotusten ajaksi muuttanut mun paapalle, enkä saa wifiä toimimaan:) Yritän nytten kännykän netillä raapustaa jotain!

Lähdettiin siis aamutuimaan Nellyn kanssa ajelemaan kohti Naantalia ja muumimaata. Kyllä, muumimaata! Mun haave ollut jo pari vuotta päästä tuonne ihanaan saareen pitkästä aikaa <3 Syötiin siinä satamassa merellinen brunssi, ja lähdettiin kävelemään pitkin siltaa muumimaan saareen, muistin sillan kyllä pidemmäksi ;) Siellä minä sitten aivan onnessani kiersin paikasta toiseen, raahaten mukana muumitikkaria nautiskelevaa Nellyä (se tikkari oli ainut mitä se odotti) ja hehkutin sille kaikkea kuin pieni lapsi :D Istuttiin hetki rannalla, nähtiin joutsen perhe, sää oli kuin morsian ja fiilis hyvä! Ihana paikka, myös vanhemmille lapsille ;D

Hyvät matkaeväät! 
Alkupäivän lookki



Muistan kun olin pieni ja mentiin tuolla junalla!
Kuva on vähän irrelevantti, mun pitäis olla Nellyn paikalla :D



Oisin halunnu kuvan muumin kanssa, mutta säästin Nellyn häpeältä:D







Mun ihan unelma kesäduuni ois olla tuolla joku satutätiopas, koska osaan kaikki muumit ulkoa!


Muumimaasta matka jatkui Turkuun, Hamburgerbörssiin! Vietiin tavarat huoneeseen, käytiin sushilounaalla, käppäiltiin hetki rannassa ja mentiin laittautumaan. Siitä sitten taas rantaan istuskelemaan hetkeksi ja päätettiin syödä vielä ennen illan alkamista. Yhdessä ravintolassa oli hyvä pihvitarjous, joten mentiin sinne. Tarjoilija oli kans Pohjanmaalta, ja kilttinä antoi meille vipit Showroomiin! Niitä toki jaetaan aika helposti, mutta eipähän tarvinnut maksaa sisäänpääsymaksua ja päästiin jonon ohi :) Illan ollessa kypsä siirryttiin sitten Showroomiin, pidettiin hauskaa niin kauan kun jaksettiin, ja lähdettiin kohti hotellia :)


Illan look, älkää välittäkö mun idiootista kädestä
Sateenkaari näkyi rannassa!





Sunnuntaina syötiin herkullinen aamupala, ja käppäiltiin vielä hetki Turun torilla. Käytiin frozen yougurteilla tosi ihanassa torimyymälässä. Matkalla käytiin syömässä lounas Elo-keskuksen kiinalaisessa, suosittelen!
















Kisses, Silja

14 kommenttia:

  1. Teetkö itse tuon hedelmäkupin vai ostatko kaupasta valmiina ? näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kaupasta sellaisesta "buffetista" :)

      Poista
  2. Mistä olet tuon "haalarin" löytänyt? :)

    VastaaPoista
  3. koska teet uutta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heti tässä kun kerkeen, kauhee kiire kirjotusten kanssa ym :(

      Poista
  4. Saisko toivoa treenipostausta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa, mutta ei oikein pysty toteuttaa kun en oo 3kk reenaillu! :D Ehkä sitten kirjotusten jälkeen kun alan taas reenailee ;)

      Poista
  5. Mä näin sut kerran lapuan keskustas ku ajoit jollain bemarilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on mun bemmi, oon pari kertaa käyny sillä Lapualla :) Mutta vaan kerran keskustas:-)

      Poista
  6. Koskas seuraava postaus: :D

    Tervesin sitä odotteleva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään muokkasin jo kuvat postausta varten :)

      Poista
  7. Koska tulee postaus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään yritän tässä tehdä!!!:D

      Poista