maanantai 12. toukokuuta 2014

ÄITIENPÄIVÄ

Sain äitienpäivää edeltävänä yönä unta vasta puoli 7, silti pirteenä oli noustava ylös klo 10 viemään äitille lahja ja skumppaa sänkyyn! Iskä oli ostanut kukkia ja yöpaidan (kuten äiti toivoi) ja minä tein kortin sähkoisessä muodossa :) Hörpittiin aikamme skumppaa sängyssä ja alettiin laittautua. Ajeltiin Kokkolaan äitienpäivälounaalle, missä ruoka oli varsin hyvää. Siitä vielä kahville äidin siskon luokse ja lopulta takaisin kohti kotia! Oikein mukava oli äitienpäivä :)

Ihan huippu herkullista oli tuo skumppa! 
Mun kortti äidille!

Äitienpäivä -look





Äidin sisko ja siskon mies

















Kisses, Silja

18 kommenttia:

  1. Olipa Arista hyvä kuva. Mutta kyllä me ollaan vanhan näköisiä. Kai siksi, että ollaan vanhoja:-(

    VastaaPoista
  2. Monenko denin sukkikset?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei niinkun mitään hajua!:D Noi on semmoset mitä saa ruokakaupasta :'D

      Poista
  3. Voi nami mitä ruokia!!! Ja hyvännäköinen tydy taas!

    VastaaPoista
  4. Onko tuo sun tädin mies näytelly Valheen Vangit-sarjassa? :) On niin tutun näköinen..

    VastaaPoista
  5. https://tvadvisor-images.s3-eu-west-1.amazonaws.com/15098744.jpg

    VastaaPoista
  6. Mikset voinu laittaa tota Raamatun kohtaa suomeks, kun kyseessä kuitenkin ihan suomalaiselle äidille annettava kortti :D jotenkin vaan pisti silmään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska että kysyit! :) Vertailin eri raamatun käännöksiä suomeksi ja englanniksi, ja tämä oli niistä mielestäni paras! Tässä käytetään sanaa "child" elikkäs lapsi, kun taas suomennoksessa oli "ihminen", ja tämä oli siten kauniimpi :)

      Poista
    2. Aivan, en tullutkaan ajatelleeks :D ihana kortti on!

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Oon nyt ollu ihan superi huono bloggaaja, mutta yksinkertaisesti ei oo motivaatio riittäny postauksien tekemiseen, pyrin postailemaan enemmän nyt kun mulla alkoi tänään kesäloma! (:

      Poista
  8. Ootko päässyt ylioppilaaksi kun näin sut päättäripäivänä Karman jonossa lakki päässä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla ollut yo-lakkia? :D Olin alottelemassa noiden mun ylioppilas kamujen kanssa, ja ne meni Karmaan, joten seisoskelin niiden kanssa siinä jonossa vielä seurana :) En siis mennyt Karmaan, eikä mulla ollut lakkia, mutta jonossa seisoin hetken :DD

      Poista