lauantai 5. huhtikuuta 2014

Ostoksia Meksikosta

Tässä siis kaivattu postaus mun Meksikon ostoksista, tää vähän venähti kun aina joku noista ostoksista oli pesussa tms :D Mutta pidemmittä puheitta siirrytään kuviin:

Punainen peplumtoppi 21e
Valkoinen peplumtoppi (selkäpuoli) 22e
Pinkki napapaita 11e
Korkeavyötäröiset joustavat shortsit 8e
Levikset 41e (!!) Elikkäs yli 100e halvemmalla kun mun muut Levikset
Rintsikat/Bondeau 14e
Nahkaiset ballerinat 14e
Koruja sieltä sun täältä, yhteensä alle 5e 


















Kisses, Silja

14 kommenttia:

  1. Kivoja ostoksia! :) Mikä on farkuissa sun tuumakoko ja onko se muuttunut treenailujen myötä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) En oo ikinä kattonu mun tuumakokoa, otan muutamat sopivan näköset koppiin ja kokeilen niin kauan että löytyy sopivat, tuumakoista ei mitään hajua siis :DD

      Poista
  2. Voi että mun piti jo edelliseen pistaukseen kommentoida että aiva IHANA toi rusettipeplum!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihan lemppari!:))

      Poista
    2. Muistatko yhtään mist kaupasta oot ostanu sen? :)

      Poista
    3. En!:/ Se oli semmonen liike, mitä en oo ikinä nähny muualla.

      Poista
  3. ääk ihan täydellinen toi valkonen toppi, ilmottele jos halut joskus luopuu siitä XD
    - olga

    VastaaPoista
  4. Vai että ovat vaatteet olleet Perussa? Lomalla vai työn puolesta? ;)

    VastaaPoista
  5. oliko tuolla halpaa ja oliko hyvät ostosmahdollisuudet?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molempiin vastaan että mun mielestä kyllä!:)

      Poista