perjantai 28. maaliskuuta 2014

Rillit huurussa

Mustakin on nyt sitten tullut silmälasien omistaja :D Mulla on ollut vielä yläasteella ihan huippu näkö, mutta se on lukion aikana tasaista tahtia huonontunut, kunnes yksi päivä havahduin siihen, etten edes luokassa toisesta rivistä meinaa nähdä taululle. Tein vertailua Seinäjoen optikkoliikkeiden välillä, ja Specsavers osoittautui parhaaksi vaihtoehdoksi - näöntarkastus vain 20e ja kun osti lasit, sai toiset saman hintaiset lasit tai aurinkolasit vahvuuksilla kaupan päälle! Tuola oli muutenkin tosi hyvä ja nopea palvelu, mut otettiin heti näöntarkastukseen ja palvelu oli asiantuntevaa, lasit sain viikon kulutta tilauksesta :) Suosittelen siis Specsaversia! (Huom. mulla ei oo minkäänlaista yhteistyötä kyseisen liikkeen kanssa, kunhan vain suosittelen hyvää palvelua :D)

Mä päädyin sitten ottamaan mustasankaiset aika perus lasit, jotka on sisältä punaiset ja otin niihin heijastuksenestopinnan. Toisiksi laseiksi valkkasin toiset silmälasit, joista tehtiin mulle aurinkolasit :) Näöntarkastus, silmälasit heijastuksenestopinnalla ja aurinkolasit maksoivat yhteensä 198 euroa, mikä on mun mielestä tosi kohtuullinen hinta.

Mä en siis nää kunnolla kauas, etenkään tekstiä. Mun ei oo pakko käyttää näitä, tilanne ei oo niin paha, mutta suositellaan sillon kun oon oppitunneilla, kun ajan ja kun katon esim. teeveetä :)











Nellyn kanssa käytiin kuvailees:-)
















Kisses, Silja

16 kommenttia:

  1. Vähän kivat arskat!!!!:)

    VastaaPoista
  2. eikö sulla oo aiemmin ollut silmälaseja? :0 ihan niin kuin olisin sulla joskus nähnyt?:)

    VastaaPoista
  3. Ihan sikahienot aurinkolasit! Mulle kans suositeltiin silmälaseja, kun kävin näöntarkastuksessa systerin kaverin harjottelun aikana. Ongelma on vaan se, että kyllästyn niin helposti, niin en osaa päättää noita sankoja... Sulle kyllä sopii kaikki mitä laitat päälles! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Iitu, ihanasti sanottu!!:) Kiitos <3

      Poista
  4. Sait uuden lukijan! Löysin blogisi kuvahaun kautta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa, tervetuloa lueskelemaan!:) Mitä hakusanoja käytit? :D

      Poista
    2. Aapuva. En muista. Olisko ollu joku selkä tai lantio? :D

      Poista
  5. Paljon sulla on noissa miinusta? Sopii kyl törkeen hyvin noi lasit, oikee valinta sankojen kanssa, tiedän itsekin silmälasipäänä kuinka vaikeeta se voi joskus olla :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toisessa -0,50 joku arvo ja toinen arvo -0,25 sitten taas toisessa silmässä tuo eka arvo -0,25 ja tuo toinen arvo -0,50 :D En ymmärrä noista! Kiitos paljon, mä kyllä pyörin sielä liikkeessä melkein ikuisuuden :DD

      Poista
  6. Koska meksikon ostospostaus >:( ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitten kun kaikki vaatteet tulee pesusta :D

      Poista
  7. Saisko uutta treenipostausta? :)
    Ihan vaan vaikka että miten menee sillä saralla nyt?

    VastaaPoista