sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Vanhojen tanssien look

Tässä siis postausta miltä näytin Vanhojen tansseissa! Oon tällä hetkellä oletettavasti Meksikon lämmössä, mutta kerkesin ajastaa teille tän postauksen :) Lisää Vanhojen tansseista luvassa perjantain jälkeen kun tuun täältä! Hyvää hiihtolomaa <3








Näistä näätte että toi mun mekko näyttää näissä utrheilutalolla otetuissa kuvissa jotenkin oranssilta :D 

Ainut kuva mikä löyty kengistä! Eli siis oiekin kunnon kilpatanssikengät Nelliltä lainassa :)















Kisses, Silja


16 kommenttia:

  1. En vaan voi yhdistää sua ollenkaan tuonne tansseihin, enkä pysty käsittää että oo lukiossa. Näytät vähintää 22 vuotiaalta! :D Ei pahalla mutta siis oon vaa kiinnittäny huomioo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos paljon, mulle toi on kohteliaisuus!!:)

      Poista
  2. Kaunis!:) ja ei todellakaan millään pahalla, mutta näytät hyvällä tavalla erilaiselta tollasilla kulmakarvoilla ne sopii sulle hyvin :)

    VastaaPoista
  3. paljonko toi mekko makso ja mistä:)?Todella upea!

    VastaaPoista
  4. Millainen alushame sulla on tuolla alla? :) aivan ihana puku :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Semmonen yksivanteinen :) Oon justiin laittamas tän myyntiin, jos kiinnostaa niin oo kuulolla!

      Poista