sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Xmas Holidays / NYE

Bloggaaja on palannut lomalta! :D Oon nyt ensimmäistä kertaa koneella ton edellisen postauksen jälkeen, joten tuli pidettyä vähän lomaa tästä koneilusta:-)

Tapaninpäivänä suuntasin kohti Kouvolaa, josta sitten sampan isä vei mut Haminaan. Torstai ja perjantai aikalailla rentoiltiin, katottiin elokuvia ja syötiin. Kävin mä kylläkin reenaamassa perjantaina :D Semmosta ihanaa rentoutumista ja aamuun asti jutustelua, mukavia päiviä!

Nellin tekemiä suklaita!
Pidettiin kick-ass maratooni :D 

Lauantaina kävin Toten kanssa reenaamassa ja illalla mentiin Nellin kanssa pyörähtään seukilla. Ei jaksettu olla ihan loppuun asti ja lähdettiin kolmen maissa :) Oli kivaa päästä pitkästä aikaa vähän ulos!


Sunnuntaina pidettiin taas rentoilupäivä ja kävin illalla/yöllä Totella kahvilla :D En kerinny nähdä Tottea viimeksi kun olin Haminassa, joten oli mukavaa pitkästä aikaa nähdä oikein kunnolla!

Maanantaina sitten aamulla oli herätyskello soimassa aamulla kahdeksalta, ja Oonan ja Nellin kanssa suunnattiin kohti Helsinkiä. Käytiin ruokakaupassa ja shoppailtiin jonkun aikaa. Mä en löytänyt kuin yhdet alusvaatteet ja ripsarin :D Illalla käytiin Nellin kanssa katsomassa Tennispalatsissa uusi Hobitti ja voi että kun oli hyvä!! Ollaan Nellin kanssa oikein kunnon Lotr/Hobitti faneja :D



Tiistaina kierreltiin vielä muutamat kaupat, käytiin sushilla ja mä kävin sovittamassa mun Vanhojen mekon! Se siis tehtiin mulle mittatilaustyönä ja oon tosi tyytyväinen siihen :) Sieltä menin sitten suoraan Terhille, jossa Nelli ja Oona olivatkin jo alottelemassa. Terhi on kampaaja, ja se loihti meille kaikille ihan mahtavat kampaukset! Harmi ettei näistä kuvista oikein pääse esiin noi hiukset :< Terhillä sitten naukkailtiin vähän juomia ja napsittiin juustoja, perunasalaattia ja nakkeja. Yhdentoista maissa suunnattiin metrolla keskustaan ja oltiin päätetty mennä DTM:ään, koska siitä oltiin saatu niin paljon suosituksia. Eikä kyllä ollut huono valinta! Oli aivan huippu ilta ja mahtava uusi vuosi :) Mulla oli niin hauskaa <3 Aamuyöllä oli tietenkin ongelmia saada taksia, joten nukkumaan päästiin vasta kuuden jälkeen :D

Lemppari sushibuffet
Vanhojen mekko!
omnom
Tämä oli yks mun joululahjoista, otin sen tonne mukaan että voidaan porukalla napsia
Uusi vuosi -look
Oona on rajattu taiteellisesti pois, koska se ei halua kuvaansa tänne :)
Tuolla oli ihan super hyvät mojitot!
Tuolla oli tommonen siisti uusi vuosi count down, kaikki yhteen ääneen huudettiin noita sekunteja kymmenestä alaspäin!
Kun päästiin nollaan, tollasia konfetteja tippu! Kuvassa vasemmalla Oona, keskellä Nelli ja oikeella minä


Nelli on harrastanut tankotanssia joten toi suju!

Keskiviikkona aamulla vietettiin Terhin luona lättykestit, oli kyllä niin hyviä! :D Kokonaisuudessaankin mun välipäivät ja uusi vuosi olivat ihan mahtavat, ja pystyi tyytyväisenä lähteä kotia kohti :)

Rautatieasemalla naukkaulin steameria ja lueskelin kirjaa.


Hyvää uutta vuotta kaikille mun lukijoille myös :)!









Kisses, Silja



14 kommenttia:

  1. Moi! Pidätkö enemmän pojista vai tytöistä? Seurusteletko tällä hetkellä? Kauanko olet tuntenut Nellin ja kauanko hän on harrastanut tankotanssia? Todella hieno tanssipuku sinulla. Onko sinulla paria vanhoihin, jos on niin kuka? Hieno ja persoonallinen blogi, jatka samaan malliin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miehistä siis seurustelumielessä :) En seurustele. Ollaan tutustuttu muistaakseni kun mä olin 3-5 luokalla. Nelli on tankoillut pari vuotta :) Pääharrastus kuiteskin on kamppailu/itsepuolustuslajit. Kiitos! Juu kyllä mulla on, yks mun ikäinen poika, en oo varma haluuko nimeänsä tänne:)

      Kiitos paljon kommentista! :))

      Poista
  2. ootteko jotain lespoja kun te olitte tuola dtmssä kun eikö se oo joku homo baari???? (kerron kaikile!)

    VastaaPoista
  3. oh näyttää niiiiin hyvältä noi sushit! mikä toi paikka oli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on ihan huippu paikka!:) Oisko se sushiroll

      Poista
  4. Varmaan kivaa, kun on kavereita ympäri Suomea! Kuinka olette tutustuneet Nellin kanssa? :D Ja teetkös postausta joululahjoistasi? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se mukavaa! :) Tulee kyllä aina ikävä :< Tutustuttiin Nellyn kautta :) Teen, kunhan kerkeen!

      Poista
  5. Oon tehny näin vuoden 2014 kunniaksi havainnon, että postauksiisi tulee enää vain positiivisia kommentteja. Oletko lopettanut negatiivisten julkaisun. Onhan ne ärsyttäviä, mutta asioissa on yleensä monia puolia.
    Hyvää vuotta 2014 sulle ja sun blogille! :-)
    Terveisin you-know-who

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mun koko blogihistorian aikana poistanu alle 20 kommenttia, ennen tätä postausta :D Mä en poista negatiivisia, vaan semmoset "HUORAAAA XDXDXDDD" -kommentit yms turhat tai liian henkilökohtaset :D Tästä postauksesta oon jättäny julkasematta varmaan saman verran kommentteja, kun muista postauksista yhteensä :D

      Kiitos! Mutta I don't know who?

      Poista
  6. Miten sun fitness-valmennus sujuu? Onko haastavaa pitää ruokavalio?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin ja rauhalliseen tahtiin :) Onhan se välillä, etenkin loman vedin melko rennosti :)

      Poista