sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Reissu Vaasaan

Anteeksi että postailen niin harvoin! Mulla ei yksinkertaisesti aika riitä :( Nytten mulla on vähän aikaa joten kerkeen vähän kirjotella kuulumisia :)

Mulla on ollut ihmisrikas viikonloppu: perjantaina käytiin Sussun ja Mikan kanssa ajelemassa ja piipahtamassa abc:llä missä mm. Emppua ja Laria. Juotiin kaffet ja juteltiin kuulumisia, mukava ilta :) Eilen käytiin äitin ja iskän kanssa piipahtamassa Vaasassa, ihan vaan syömässä ja etsimässä mulle vanhojen jatkoille mekko :) Eilen Julia tuli pitkästä aikaa käymään, ja voi että miten ihanaa olikaan nähdä ja jutella kunnolla! Illalla menin vielä Empun kanssa ajelmaan ja ihan pian Laura tulee meille Ihmisiä ja puuhaa on siis piisannut!

Olisin ottanut kameran mukaan Vaasaan, mutta siitä loppui akku. Kännykällä siis taas kuvat napsittu. Mä menin vähän tekemään typeryyksiä menomatkalla ja poistin vahingossa kaikki kuvat mun kännykästä!! Oli kyllä niin ärsyttävää :D

Brunssiajan kunniaksi otettiin mimosat :)

Alkupalaksi nieriää, mätiä ja marinoitua punasipulia
Pääruuaksi maa-artisokkakeitto
ootd
Täälä siis syötiin! 
Kattokaa ny kun noi kaks kävelee yhä käsi kädessä :D 
Vähä sneak peakia mun jatko-lookista ;) 












Kisses, Silja




10 kommenttia:

  1. Eeikä miten sulonen toi kuva vanhemmistas ku ne kävelee käsi kädes :3 Löysit ilmeisesti mekon? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha noi on kyl niin söpis pari :3 Joo mun pitää esitellä se sulle! ;D

      Poista
  2. Hei saanko kysyä että mitä sun vanhemmat tekee työkseen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iskä on yrittäjä ja äiti tuotespesialisti :)

      Poista
  3. Äää en käsitä miten sulle mahtuu xs!!:D en siis tarkota et olisit mitenkää lihava mut siis minne sä tukit sun tissit ja pyllyn? ?:D oon sun kans suunnillee samankokonen ja mulle ei mee xs vaik oon tisseist ja pepust sua pienempi! Turhaudun!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki kyl ihmettelen välillä :D Tostaki koitin eka s mutta oli ihan liian iso :D Mulla on kuiteski melko kapee vyötärö, käytän yleensä joustavii vaatteita ja tykkään tosi istuvista vaatteista :)

      Poista
    2. Mietin ihan samoista syistä että miten ihmeessä voi mahtua :DD

      t. eri kuin aloittaja ano

      Poista
    3. Välillä s on vaan liian iso :) Välillä sitten se s on sopivin!

      Poista
  4. mooi:) saanks kysyy mikä on tuotespesialisti ja mikä
    yritys isälläs on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No käytännössä äiti myy niitä välineitä joilla ortopedit/kirurgit tekee leikkauksia ja on mukana leikkauksissa ohjeistamassa :) En oo ihan perillä noista iskän bisnesskuvioista, mutta ainakin sillä on raksafirma Institor ja elintarvikefirma joka oli ennen Pommerherkku mutta nykyään kai Tajufood :)

      Poista