lauantai 11. tammikuuta 2014

Joululahjat

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan eikös :-) Mä oon vähentänyt mun koneen käyttöä, ja jotenkin tuntuu ettei aika riitä kuvien näpsimiseen! Tässä kuitenkin toivottu joulujahjapostaus:

Noi Höglin korkkarit oli tosi iso yllätys mulle! Oon himoinnut noita jo pitkään, mutta en oo raaskinut ostaa. Voitte kuvitella sen ilmeen kun noi paljastu paketista! Noi pörrösukat on kans ihan huiput, niin mukavat jalassa :)
Tämä oli mun "päälahja" elikkäs uusi läppäri! Entinen takkuili tosi pahasti vaikka olin sitä kahdesti huollattanut, vaikka olikin vain kaksi vuotta vanha... Mutta tähän oon tosi tyytyväinen, tosi tehokas ja hyvin toimiva kone :)!
Kummitädiltä sain ihanan huivin, Pentikin valokuvakehyksen ja muumifiguurin :-) 
Tässä ruokaan liittyvät jutut. Luomusuklaata, dippijauhetta (humatkaa nimi ;D), tommonen sushintekoa helpottava väline ja ehkä hieman epäilyttävän näköinen banaanikotelo! Mulla on joka päivä koulussa mukana banaani, ja se ällöttävästi littaantuu ja kolhiintuu aina laukussa. Ei enää! Näiden lisäksi oli pähkinöitä, toffifeeta ja Jelly Bellyjä :) 
Kerrankin vähän syvällisempi kirja ja lahjakortit kasvohoitoon ja pää/niskahierontaan :)
Kauneudenhoitotuotteita tuli myös mukavasti! Tommoinen pussukka jonka sisällä oli jalkaraspi ja jalkakylpysuolaa, hiusnaamio, toi mun toivoma kulmakarvaseerumi ja Body shopin setti :) 

Sain mielestäni tosi ihania lahjoja, ja vaikka ne eivät joulun tärkein asia olekaan, olin silti tosi ilahtunut kaikista lahjoista mitä sain :) Vielä pitäisi hommata langattomat kuulokkeet!











Kisses, Silja

16 kommenttia:

  1. Vitsi ton Khaled Hosseinin uutuuden haluisin kans lukee! Ainaki Tuhat loistavaa aurinkoa oli todellaki loistava :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äiti alotti lukemaan tota ennen mua (:D) kun mulla on toinen kirja kesken, ja kuulemma aika rankkaa tekstiä! Mutta varmaankin hyvä kirja!

      Poista
  2. minkälaista toi kulmakarvaseerumi on? mistä sitä sais? :) auttaako se tosiaa kulmakarvojen tuuhentumisessa? voisitko ehkä tehdä erillisen postauksen siitä? oisin tosi kiitollinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on vähän niinkuin huulikiilto, tai samanlainen aplikaattori :) Toi on Emotionista. Ja tulokset näkee kuukauden päästä! Teen erillisen postauksen, oon jo ottanu noi "ennen" kuvat :)

      Poista
  3. Ei nyt liity milläänlailla postauksen aiheeseen, mutta mistä olet ostanu tässä postauksessa: (http://justkissit.blogspot.fi/2012/11/shopping-is-my-favorite-hobby.html) näkyvän pohjustusvoiteen?

    VastaaPoista
  4. Ei liity tähän mitenkää, mut ootko lukiossa vai amiksessa ja missä kunnassa asut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Asun Seinäjoella ja käyn Seinäjoen lukiota :)

      Poista
  5. okei kiitos vastauksesta! :) ja sit vielä sitä että paljonkos toi seerumi maksoi?

    VastaaPoista
  6. Millä ohjelmalla muokkaa kuvia? Ja esim. teet bannerin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvat muokkaan Picasalla, bannerit teen Gimpillä :)

      Poista