maanantai 9. joulukuuta 2013

Luukku 9: Uudet Better Bodies:in treenivaatteet

Tilasin Fitnesstukusta joku aika sitten vähän uusia treenivaatteita salille :) Mulla on oikeastaan vain kahdet treenihousut, molemmat ostettu 7. luokalla :D Treenipaidoista toinen on ostettu vuosi sitten H&M:ltä, toinen saatu käytettynä, muuten käytän semmoisia perus toppeja. Oli siis jo aikakin saada kunnolliset treenivaatteet! Päädyin Better Bodies:in vaatteisiin niiden tosi kivan ulkonäön vuoksi, mutta myös niiden toimivuuden vuoksi :)

Paita 59,90e
Housut 69,90e
Hanskat 19,90e
Lippis 0e (kaupanpäällinen)








Ton topin sisällä on kiinniommellut urheiluliivit ja mä oon niin rakastunu tohon selkämykseen! Ajattelin ostaa tossa keväällä semmosen maastokuvioisen napatopin/reeniliivit, sopii noiden housujen kans ja vähän väljempää kesäksi :) Noi hanskat on oikeesti miesten, koska hitto, kaikkiin naisten malleihin on tungettu pinkkiä, enkä halua sitä mun hanskoihin :'D En tiedä miksi, kun kaikissa muissa vaatteissa kuitenkin saa olla.. Tosta lippiksestä en tiiä, ihan makee, mutta en oo varma sopiiko se edes mulle :D









Kisses, Silja

16 kommenttia:

  1. Huomaa kyllä että kehitystä on tapahtunut:)! Oon itsekin miettinyt pitäisikö tilata noita better bodiesin vaatteita, ootko kokenu ne hyviksi treenatessa, tai jotenkin muita paremmiksi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Mulla ei hirveesti vertailupohjaa oo, mutta noi on tosi hyvät!

      Poista
  2. Sun selkäs alkaa näyttää tosi kivalta :) mäkin haluuun!

    VastaaPoista
  3. Minkä kokoset housut tilasit?

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Mulla on kyllä tosi lyhyet jalat.. Mutta treenaan lujaa, että saisin niistä siitä huolimatta hyvännäköiset joku päivä!! :)

      Poista
  5. Sulla on jo aika massiivinen pyrstö. Et onneks joudu alottamaan laudasta. Naisellisuus on in ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :) Nyt vaan lisää pyöreyttä, lisää lihasta ja lisää reeniä niin hyvä tulee!

      Poista
  6. Mahtava kroppa! :) tsemppia treeniin, noilla vaatteilla kelpaa kyllä treenailla!

    VastaaPoista
  7. Miten treenaat kylkiä? Tai oikeestaan jenkkakahvojen alueelta, joita sulla ei näkyvästi aikaan ole, mutta itellä ne on se ongelma-alue. Vinkkejä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sä et mitenkään pysty polttamaan rasvaa nimenomaan kylkien kohdalta. Rasva palaa sieltä mistä palaa, eikä siihen voi vaikuttaa :D Lihasta toki voi hommatta tiettyihin kohtiin. Kylkiin tein ennen taivutuksia levypainon kanssa :)

      Poista
  8. Oot sää kyllä silti vielä aika hylje.. XDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan normaalipainoinen ja -kroppainen tyttö olen :) Voisit hankkia parempaa tekemistä kuin ihmisten ulkonäön haukkuminen.

      Poista