lauantai 7. joulukuuta 2013

Luukku 7: Hiustyylini vuosien varrella

Nytten esittelen teille lähes kaikki hiustyylit, mitä oon kokeillut :D Kuvat kertokoon puolestaan:

Olin alun perin ihan blondi! Tää kuva on 1. luokalta :) 
Sitten värjäsin tämmöiset kuparisen punaiset joskus 1. luokan keväällä. Ihan ensimmäisen punaisen värjäsi äiti, sen jälkeen olen käynyt joka kerta kampaajalla kun äitillä meni hermo :D Ihana juli myös:)
Näihin kuparisiin vedin sitten permanentin 2. ja 3. luokan välisenä kesänä :D
Sinä samaisena kesänä värjäsin tukan vielä räikyvän punaiseksi! Tälläinen tukka mulla olikin sitten pari vuotta.
5. luokalla permanentti oli enää latvoissa, päällä tätä mun tavallista ihan suoraa tukkaa. Jotain blondeja ja tummia raitoja survastu sekaan :D
6. luokan alussa sitten tein elämäni toisiksi suurimman virheen hiuksien suhteen, sillä halusin eroon permiksen rippeistä ja leikkasin polkkiksen. Ihan k-a-m-a-l-a!

*tästä välistä puuttuu mun ruskeat hiukset, joissa oli aluksi pinkkejä teippiraitoja ja myöhemmin vaaleita raitoja. Ne mulla oli 6. luokan talvella ja alkukeväästä.*

Tässä sitten se suurin virhe. Blondaus!! Olihan se pakko nyt keväällä ennen koulujen loppumista värjätä blondi, kun se on niin cool juttu. Onneks oli sentään Satu kampaajana, eikä tää ensimmäinen blondaus ollu mikään oranssi käkkyrä!
Hiukset vaaleni, mutta alle värjäsin tommosen taiteellisen tumman värin... Tämä kuva on kesältä ennen yläastetta. 
7. luokka mentiinkin sitten suurimmaksi osaksi tämmösellä ihanalla vetyperoksidilla :D 
7. ja 8. luokan välisenä kesänä päätin värjätä ruskeaksi. 
8. luokalla tuli tämä tosi siisti tumma tukka + blondi raita sydeemi :DD
8. luokan lopulla hommasin mun ensimmäiset klipsipidennykset. Tottakai piti jättää toi iki-ihana raita vielä päähän...
9. luokalla heivasin onneksi tuon raidan mäkeen ja elelin tämmösillä perus tummanruskeilla.
Ihan 9. luokan lopussa hommasin pidemmät klipsipidennykset ja värjäsin tukan vähän tummemmaksi. Mä tykkään näistä hiuksista jotenkin! Tavoitteena noin pitkä ja paksu tukka luonnollisesti. Näillä mentiin melkein kokonaan myös lukion 1. luokka.
Lukion 1. luokan lopulla hommasin ensimmäiset teippipidennykset. Halusin koittaa "liukuvärjäystä" ja toteutettiin se kolmen värisillä teipeillä. 
Lukion 2. luokan alussa värjäytin sitten nuo vaaleat pidennykset punaisiksi ja niistä tehtiin raitoja.
Joku aika sitten otin kuitenkin kaikki pidennykset pois. Tukka on vielä melko littana kaiken tämän pidennyssähläyksen jäljiltä. 

Viikko sitten mun oma tukka värjättiin tummemmaksi ja sekaan laitettiin punaisia raitoja. Oon tosi tyytyväinen näihin nyt! Odottelen mun tukan tuuheutumista pidennysten jäljiltä ja suunnittelen kasvattavani näitä niin pitkiksi, että osuvat alaselkään :)















Kisses, Silja



16 kommenttia:

  1. HAHAHA SAMISHOUSUT KAKKOSKUVASSA!!! :----D voe juku! ja tyksin sun uutta sävyy kyl!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miksei me olla tunnettu pieninä ku samis housutki ja kaikkee!! Mieti ny ku olis ollu siistiä! Kiitos Jenskiseni <3

      Poista
  2. voi Silja..ennen olit kaunis ja nyt esität jotain tätiä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täh? :D No, näkemyksensä kullakin...

      Poista
  3. Ilosena :---D rakkaudella Juli

    VastaaPoista
  4. Kuinka äitisi on antanut luvan sinulle värjätä hiuksia jo noin nuorena :D ja vielä permanentti :D hiuksiahan ei saisi edes värjätä jos on alle 16 :D mutta ihanat nuo nykyiset hiukset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillon ei vielä ollut tuota sääntöä :D Äiti aina sanonut, että omille hiuksilles saat tehdä mitä haluat :) Kiitos! :>

      Poista
  5. Herran jumala noi sun omat hiuksethan on nyt niin terveen näköset ja sopivan pitkät , oo ylpee niistä !!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti!! :) Hyväkuntoiset nää ainakin on!

      Poista
  6. Aaa häirittee niin paljon et pakko sanoo: Body fitness -kisoihin treenaava naisen alku, ei Body Fitness kisoihin treenaava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kun muistutit! :D Katoin ite yks päivä samaa, mutta oon unohtanu vaihtaa.. toivottavasti muistan ens kerralla kun oon koneella

      Poista
  7. Haha järkyttäviä noi ala-asteen hiuslookit. Mutta nää myöhemmät on kivoja :) ja ole iloinen että sulla on noinkin pitkät hiukset.. siinä menee hetki että pidennysten jälkeen palautuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös :DD Toi kirkkaan punainen permis on jotenkin kiva! Ja se on aivan totta...

      Poista
  8. Sä oot ollu melkosen hoikassa kunnossa tossa ala- ja yläasteen vaihteessa kuvien perusteella :o mun silmään ainakin tuntuu siltä verrattuna sun nykyisiin kuviin. Mutta en haluu missään nimessä loukata, sulla on kunnioitettavat tavoitteet ja kaikkea =) ja niin hauska nähdä just noi kaikki tukkavaiheet mitkä oli muodissa hetken :D paitsi ehkä punainen permis...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se oli tota aikaa kun oli tullu kasvupyrähdys, muttei ollu vielä muuten murrosikä takana :D Sitten leveni lantio, tuli tissit yms. mutta onneksi tuli! Mun mielestä tommonen rimpula ei oo mikään unelmakroppa :D Joo toi oli se mun oma juttu ;D

      Poista