perjantai 6. joulukuuta 2013

Luukku 6: Itsenäisyyspäivä

Tänä vuonna vietettiin itsenäisyyspäivää oikein suvun kanssa. Ensiksi haettiin paappa täältä seinäjoelta, ja ajettiin Lapualle Marjan Talliin syömään. Meitä oli minä, äiti, iskä, paappa, mummu, tuta (äitin isä), mun serkku, kolme tätiä, ja kahden heistä miehet. 12 kaiken kaikkiaan siis syömisen jälkeen ajettiin meidän kämpille seinäjoelle ja ahtauduttiin meidän olohuoneeseen toljottamaan linnan juhlia "pienten" snacksien kera! Ilta oli oikein onnistunut ja mulla sekä muilla oli tosi mukavaa :)

Hahha meidän kaulin ja piparimuotit on Lapualla, joten kaulimen virkaa hoiti mun kossusheikkeri ja piparimuotti oli alkoholi mitta :DD
Näistä tuli silti mun mielestä paljon kivempia, näitä on mukava syödä!

Itsenäisyyspäivä-look, ja sneak peak mun uusiin hiuksiin!

Family <3


Joku selkeesti innoissaan kaikista herkuista :D 
Linnan juhlien katsominen on meillä perinne!

Miten teillä juhlitaan itsenäisyyspäivää ? :) 








Kisses, Silja

6 kommenttia:

  1. Ei tänä vuonna ollut linnanjuhlia, vaan itsenäisyyspäivänvastaanotto! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän, jotenki sana linnan juhlat vaan jäi käyttöön :D

      Poista
  2. Vähäsen harmittaa, että et enää viitsi panostaa tohon oikeinkirjotukseen mutta muuten oikein kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäis kyllä, mä kirjottelen nää postaukset niin nopsaa aina, että virheitä jää liikaa :D Kiitos!

      Poista
  3. herranjumala mikä täti hame :-DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öh, miksen mä nää puanisessa ihonmyötäisessä puolimaxissa täti hametta? :D

      Poista