torstai 5. joulukuuta 2013

Luukku 5: Huonepostaus

Nonniin, elikkäs tänään luukusta paljastuu paljon toivottu huonepostaus! :) Oon vähän sisustellut täällä, ja heivannut pinkit jutut mäkeen ja ostanut beigejä sisustuselementtejä tilalle. Tottakai kaipaan ihanaa isoa huonettani Lapuan kodissa, mutta oon mielestäni saanut tämän tavallisenkin kokoisen huoneen melko mukavaksi, vaikka kokoero saakin huoneen tuntumaan vähän ahdistavalta :D

TÄSTÄ voitte käydä katsomassa miltä huone näytti ennen uutta sisustusta :)

Näkymä ovelta
Parisänky on must :D Mä en käytä päiväpeittoa sen epähygieenisyyden vuoksi. 
Tää nojatuoli siirrettiin olohuoneesta mun huoneeseen. Välillä datailen tässä, mutta useimmiten oon kuitenkin sängyssä läppäri sylissä :D 
Mun meikkipöytä. Näyttää kuvassa pieneltä, mutta oikeesti tää täyttää ison osan huoneesta :D
Hajuvedet jotka on päässy näytille asti, kynttilät ja toi kossusheikkeri on eurolla kirpparilta, enkä käytä sitä, mutta tykkään tuosta peilipinnasta :D 
Mun pikku lipas täynnä pikkukoruja, ja mun "koruteline" joka on oikeesti semmonen kulmakoriste, tiiättekös? :D Tossa on esillä vain käytetyimmät korut. En nykyään muutenkaan jaksa oikein panostaa korujen käyttöön :D
Mun tämmönen kampauspöytä, mun mielestä tää on kauheen sotkusen näköinen aina ja haluisin jonkun lokerikon tuohon. 
Taulin lunastin kanssa olohuoneesta :-) Tossa sais olla mun mielestä vähän isompi taulu. 
En tiedä missä kohtaa ja miksi tää asetelma on päätyny mun meikkipöydän alle, mutta antaa ny olla sielä vain :D 









Kisses, Silja 


13 kommenttia:

  1. Ihana huone sulla! :) Vitsit kun mullakin olis noin vähän turhaa tavaraa, näyttäis paljon kivemmalta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo me äitin kans vihataan ylimäärästä tavaraa :D Mulla ei taida löytyä peräti yhtään tarpeetonta esinettä:)

      Poista
  2. Miks päiväpeitto on epähygieninen?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihminen hikoilee yllättävän paljon yön aikana, ja jos siihen päälle lämäsee aamulla päiväpeiton, niin se kosteus ei pääse haihtumaan kunnolla ja bakteereille jää paljon otollisemmat olot lisääntyä lämpimässä ja kosteassa :) Tää oli osa jotain dokumenttia joskus :D

      Poista
    2. sitä vähän mäki mietin :D

      Poista
    3. ei se ole epähygieeninen jos antaa sängyn hetken "kuivahtaa" aamulla ennen kuin laittaa päiväpeiton. Mulla ainakin on päinvastanen fiilis, petivaatteet tuntuu jotenki heti likasemmilta, jos ei oo ollu päivän aikana päiväpeittoa :D

      Poista
    4. meinasin kysyä samaa, mutta täälä oli joku jo ehtiny kysyä. t. toinen anonyymi :D

      Poista
    5. Hmm mielenkiintoinen näkökanta! Mä taas en voi lähtee kotoo ilman et petaan sängyn, koska mun mielestä on hirveen epähygienistä laskea tavaroita tai istua päivävaatteet päällä sängylle. Kun miettii missä kaikkialla ihminen istuu ja laskee esim laukkunsa niin niitä likahiukkasia en halua lakanoihin!

      Poista
    6. Tähän on varmasti monia kantoja, ite nappasin omani siitä dokumentista, jossa sanottiin myös että sitä hikeä tulee niin paljon, että vaatii pidemmän ajan haihtua :D Mua inhottaa ajatus että se hiki jäis muhimaan päivän ajaksi sinne päiväpeiton alle!

      Poista
    7. Petivaatteet kuivahtaa kyllä aikas nopsasti, jossei aamulla halua laittaa päiväpeittoa niin viimestään koulun/töiden jälkeen kyllä voi. Paljon epähygienisempää on kyllä istua päivävaatteilla tai laskea laukku petaamattomalle sängylle kuin päiväpeitolle. Mietippäs nyt missä kaikkialla sinä+laukku pyöritte päivän mittaan, koulut ovat ainakin oikein mikrobipesäkkeitä!

      Poista
    8. Joo no tuo on asia erikseen! :)

      Poista
  3. Mistä toi peili on, ja nuo purkit jossa on topseja ja vanulappuja?:)

    VastaaPoista