keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Luukku 4: Teenager Post

Tänään tälläinen postaus, koska nukuin vahingossa kolmen tunnin päikkärit ja reenatakin piti :D Elikkäs, ootte varmaan törmänny näihin "Teenager Post" -kuviin, ja nytten valkkailin Weheartit:istä itseeni mätsääviä kuvia!

Useimmat teistä naisista varmaan samaistuu tähän :DD
Ihmisten pitäis oppia olemaan positiivisempia!
Hahha ainaskin Laura tietää :DD
Tai siltä se kysymys kuulostaa kun tulee että "Noooh, kelles tekstaat?"
Mä oon niiiin väsyny aamusin ja päivällä, mutta iltasin oon tosi virkee ja energinen :D 
Tää on vaan totta:-D
Perfektionisti minussa herää
Aina ja joka ikinen kerta!
Haha Julia ymmärtää ;) 
Mietimpä vain...
Etenki tunneilla tulee välillä revettyä niiiin turhille jutuille :D 
Juuu, vaihdetaanko puheenaihetta
Mä aina teen kaikkea muuta kuin opiskelen! Pitäis vähän ryhdistäytyä :D












Kisses, Silja



4 kommenttia:

  1. Hahaa ei vitsi tuo #108! Joka päivä sama juttu :D

    VastaaPoista
  2. Silja, vaikka tää postaaminen ei liittynytkään treenaamiseen, OOT AIVAN MAHTAVA MOTIVAATIONLÄHDE! Itse oon treenannut nyt 3kk ahkerasti ja toivoosin että saisin joskus samanlaiset vatsalihakset kun sulla, ne on täydelliset :) Tsemppiä sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooih miten ihana kommentti!! Kiitos paljon ja treenaamisen iloa!! :))

      Poista