tiistai 24. joulukuuta 2013

Luukku 24 (part 2): Hyvää joulua!

Noniin, alkaa joulut olla jouluiltu :) Oli taas niin ihanan rento perheelle omistettu joulu! Huomenna vielä rentoudutaan täälä mummulassa, illalla puuhaillaan jotain Lauran kanssa ja 26 päivä otan suunnaksi Haminan! Ihanaa päästä pitkästä aikaa sinne :3

Tässä teille kuvia meidän joulutunnelmista:

Aamu alkoi joulupuurolla
Katti oli mukana kuuntelemassa joulurauhan julistusta

Tähän vielä muutama paketti tuli lisää
Me Lillin kans joulutunnelmissa!
Luvattu joulumopsi...
...lisäksi joulu-bison havanais...
...ja joulukatti!

Oon niin iloinen että oli valkoinen joulu!

Mä en syö kinkkua enkä laatikoita, joten mulla on aina vähän omalaatuiset joulusyömingit :)

Oltiin tänä vuonna vähän pienemmällä porukalla! Tavallisesti tässä on ollut vielä äitin nuorempi sisko ja äitin isosisko miehineen ja mun serkku. P.s. kuolen nauruun tolle iskän ilmeelle :D
Mun lahjoista lisää myöhemmin!



Mustuttaisin, että tänään on viimeinen päivä osallistua arvontaan!









Kisses, Silja

8 kommenttia:

  1. Sinun mopsikoissu on paljon söpömpi nukkuessaan XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lilli on vähän omalaatuinen x) Kyllä sekin osaa välillä olla söpö :D

      Poista
  2. voii tuo kissa on niiin söpö!x) muistuttaa mua mun kissasta joka käy ehkä kerran kuus kotona, syömässä XD

    VastaaPoista
  3. Moi! :) Noudatatko joululomalla ruokavaliotasi vai saatko syödä vapaammin? Entä kuinka usein sinulla on cheat day ja millaisia herkkuja silloin syöt mieluiten? Ihanaa joulun jatkoa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyrin noudattamaan, mutta esim. tuola mummulassa en edes yrittänyt :D Joulunajan muutenkin oon ehkä vähän rennommin. Mulla ei tavallaan oo semmosia suunniteltuja cheat meal päiviä, mutta välillä tulee semmosia tilaisuuksia että syö kaiken näköstä :D! Samoin sinulle :)!

      Poista
  4. Hei koska ekoihin kisoihin ?

    VastaaPoista