keskiviikko 11. joulukuuta 2013

Luukku 11: Elämäni aakkoset

Auttaminen: Pyrin melkeimpä aina auttamaan muita, jos se on suinkin mahdollista
Banaani: Syön joka ikinen päivä banaania :D
C-vitamiini: Tärkeä vitamiini urheilijalle (ja tietty kaikille) Piristää ja auttaa vastustuskykyä
Dokumentit: Tykkään hirmuisesti katsoa telkkarista asia-aiheisia dokumentteja
Elämäntapa: Treenia, unta, terveellistä ruokaa. Fitness kuitenkin verottaa muita elämän osa-alueita
Fantasiakirjallisuus: Oon jo monta vuotta ollut innokas fantasiakirjojen lueskelija!
Glögi: Mun lemppari lämpöinen juoma
Herätykset: Vaikein asia maailmassa. Makaan joka aamu sängyssä puoli tuntia, ennen kuin nousen ylös
Innokkuus: Mä oon luoteeltani tosi innokas. Mut saa innostumaan melkein mistä tahansa!
Juhlat: Voi että, rakastan juhlia! Häitä, rippijuhlia, synttäreitä, naamiaisia, bileitä, yo-juhlia....
Kanttarelli: Hehee, mun lemppari sieni:-) Kun olin pienempi, käytiin iskän kanssa joka syksy niitä noukkimassa
Lakanat: Yks parhaimpia tunteita on kuuman suihkus tai saunan jälkeen pujahtaa puhtaiden lakanoiden väliin. Mä vaan rakastan sitä tunnetta
Myöhästely: Myöhästelen oppitunneilta.. Huono tapa
Napakoru: Mun ainoa lävistys (jos korviksia ei lasketa)
Ortopedi: Mun tuleva ammatti
Prässi: Yksi lemppariliikkeitä salilla, vaikkei nyt hetkeen oo ollutkaan
QWERTY: Vietän tietokoneella suhteellisen paljon aikaa, blogin vuoksi ja muutenkin.
RAMelia: Koskettavin kappale tänä vuonna
Statham: Mun ehdoton suosikki näyttelijä!
Tuta: Keski-Pohjanmaalla kutsutaan näin isoisää
Uusi-Seelanti: Maa, jonne haluan ehdottomasti päästä
Vahvuus: Vaikka reenaan myös ulkonäköni vuoksi, on yksi suurimmista syistä se, että haluan oikeasti olla vahva
Wokki: Mun pravuuri ja yksi lemppari ruuista
X-akseli: Suosikki kouluaine on matematiikka
Ystävät: Mulla ei ole montaa oikeaa ystävää, mutta jokainen sitäkin tärkeämpi!
Zoomata: Kuvailen blogin vuoksi melko paljon kameralla, vaikken olekaan mikään hyvä siinä
Åre: Sinne on tullut muutama ihan huippu laskettelureissu tehtyä
Äiti: Mulla onkin maailman paras <3
Öinen: Maailma on paljon kauniimpi öisin












Kisses, Silja


2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Hauskinta on, että tarkistin ton netistä ennen kuin kirjotin, se ensimmäinen hakutulos sivistyssanakirjan "pravuuri" -sanasta hämäs :D Hyvä et korjasit!

      Poista