torstai 28. marraskuuta 2013

The Hunger Games and Jamaican food

Mulla on ollut harvinaisen aktiiviset kaksi päivää nytten, yleensä arkena en tee juuri muuta kuin reenaa! Tuli myös syötyä kahtena päivänä putkeen ulkona, kun yleensä pyrin välttämään kokonaan ravintoloissa käyntiä :D

Tiistaina Ella tuli Seinäjoelle, ja käytiin mun lemppari kiinalaisessa Seinäjoella syömässä vähän buffettia, ja mä yritin syödä mahdollisimman terveellisesti :D Mä idiootti otin kameran mukaan, mutta unohdin tietty muistikortin, joten kuvat tiistailta ovat kännykkälaatua... Ruuan jälkeen mentiin kipin kapin elokuvateatterille, ja onneksi olin varannut liput etukäteen ja saatiin vielä ihan huiput paikatkin! Uusi Nälkäpeli - Vihan liekit oli tosi hyvä jatko-osa, ja innolla odotan viimeisen kirjan toteutusta! En ole lukenut näitä kirjoja ollenkaan, vaikka innokas lukija oonkin, täytyy ehkä harkita tätä trilogiaa kun seuraavaksi loppuu kirjat kesken ;)

Eilen sitten käytiin vanhempien kanssa SeAmk:in elikkäs Seinäjoen Ammattikorkeakoulun järjestämässä Jamaikalaisessa illassa. Sielä oli Jamaika tyylinen kattaus, musiikki ja tietenkin ruuat olivat teeman mukaiset. Ruoka oli tosi hyvää, eivätkä annokset onneksi olleet kovin suuria, joten ei ihan niin paha mun ruokavalion kannalta.. :D

Yritin syödä mahdollisimman terveellisesti buffetista :) 
Ja Ella ei sitten oo saatanan palvoja, toi paita on vitsi :DDD

Kävin myös ensimmäistä kertaa Seinäjoen elokuvateatterissa remontin jälkeen!
Illan look :) Tungin tuon mekon alle hameen, koska tuli semmonen olo että se nousee koko ajan :D





Huuups, nälkäinen bloggaaja :D Iskällä oli kalavaihtoehto, ja vaihdettiin annoksia puolessa välissä
Nää on kummallisen näköisiä, mutta oli ylihyviä!










Kisses, Silja


12 kommenttia:

  1. Hei mikä toi aasialainen on nimeltään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikeestaan tiiä :'D Siinä Sapiran vieressä! :)

      Poista
  2. Suosittelen lukemaan nuo kirjat! Yli hyviä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mun varmaan täytyy! :D

      Poista
    2. Kannattaa todellakin lukea kirjat, sillä - kuten aina - ne on paljon parempia kuin elokuvat :) vaikka itekkin kyllä tykkäsin tosta kakkosleffasta, se oli paljon uskollisempi kirjalle kuin ykkönen! Mutta että lue ihmeessä (:

      Poista
    3. Mulla on tällä hetkellä tosi moni kirjasarja kesken, mutta vois sitten kun joku loppuu :)!

      Poista
  3. Eilen ekaa nälkäpeliä kattoessa mietin, että kuka näyttää ihan tolta päänäyttelijältä. Sinä! :D

    VastaaPoista
  4. Eli taitaa olla mekon alla sukkanauhat ; )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit ku pystysinki käyttää, mun mielestå ne on paljon mukavammat kun sukkarit, mutta musta tuntuis että ne vilkkuu koko ajan :D

      Poista
  5. Wou, vitsi sun kroppa on muuttu sen uusimman treeniohjelman mukaan, siis parempaan suuntaan! näytät tosi hyvältä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että huomaat!! :) Koska se on fakta, että jotain muutosta tosiaan on tapahtunut! Kiitos oikein paljon! (:

      Poista