sunnuntai 11. elokuuta 2013

Päiväreissu Helsinkiin

Lauantaina lähdettiin aamutuimaan junalla kohti Helsinkiä vanhempien kanssa. Tarkoituksena oli käydä syömässä Hard Rock Cafessa, joka oli meidän 12. HRC! :) Sielä sitten syöpöteltiin itsemme aivan totaaliseen ähkyyn, ja mä kiertelin vähän kauppoja ostellen muutamia vaatteita ja kosmetiikkaa, niistä lisää omissa postuaksissa!

Ja sitten päästiinkin asiaan, eli hetkeen jota oon odottanut koko kesän ja jonka eteen oon tehny töitä hulluna. Nimittäin meikä tyttö vieraili Louis Vuittonin liikkeessä ja asteli ulos ihanan ostoskassin kanssa! Sen sisällöstä lisää myöskin omassa postauksessaan ;)

Kävin vielä siinä vieressä ben&Jerrysillä nauttimassa viilentävää jäätelöä kaiken sen jännittämisen ja kuumottelun jälkeen :D Matkaeväiksi otettiin kojusta marjoja ja matka takaisin kohti Seinäjokea alkoi. Ihana pieni perhereissu, mun mielestä on tärkeetä viettää aikaa ihan vain perheen kesken :) Oli toki kivaa nähdä HRC:ssä Arvi, jota en oo nähny ikuisuuteen! Miinuspuoli reissussa oli ihan jäätävät rakot ja loppupäivän ja tämän päivän oonkin sitten talsinut flipflopeissa :D 


Tämmöne oli mun päivän outfit 

<3







Tää tunne!
Mä vähän feilasin tän :D 







Kisses, Silja



14 kommenttia:

  1. arvaa oonks kade vai kade :D kelpais!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, siitä vaan säästämään! :)

      Poista
  2. Voi olisitpa vaan esitelly jo kaikki ostoksetki!!! Noooh, hyvä kai se on pitää vähä jännityksessä ;D ja hitto minkä kokonen kassi! Innolla odotan millanen laukku sieltä paljastuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa että jotkut on noin innokkaita ;D Toi pakkauskassi on ihan valtava suhteessa sisältöön :D

      Poista
  3. ostiks neverfullyn ku on ton kokone kassi? (:

    VastaaPoista
  4. Koska postaat laukusta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomenna :) En tykkää postata peräkkäisinä päivänä!

      Poista
  5. En malta odottaa laukku postausta! :) millainen HRC oli sisältä? Palvelu? Entä itse ruoka ?:) en viime kerralla kerennyt käymään sielä joten jos nyt ens kerralla Helsingissä käydessä menis sinne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Alan sitä juuri tässä työstämään :) HRC Oli avara ja sopivasti rock-henkinen. Kuitenkin jäi aikalailla muiden maiden varjoon, mutta sen nyt osasi olettaa :) Palvelu oli aivan mahtavaa, ruoka on aina samanlaista kaikissa paikoissa, eli rasvaista ja hyvää! :D Suosittelen!

      Poista
  6. Kyllä on ruma kauppakassi! En huolisi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulle oo väliä minkä näköinen kauppakassi on, kunhan hoitaa hommansa :D Mun mielestä ihan tyylikäs! :)

      Poista