maanantai 5. elokuuta 2013

Maximekko-look serkun rippijuhlissa

Ensinnäkin pahoittelut tästä postailu-kesälopmasta! Mulla ei yksinkertaisesti oo ollut aikaa, vaikka kuviakin koneella olisi :D Olin juuri yli viikon Ryttylässä Life-leirillä, josta lisää myöhemmin! Otin koneen sinne oikein mukaankin, että olisin voinut postailla teille, mutta en saanut nettiä toimimaan :(

Saatte nyt kuvia mun serkun rippijuhlista! Juhlat oli pienimuotoiset, mutta tosi hauskat ja ruoka oli yli hyvää! Päälle valtsin simppelin maximekon, ja todella korkeat korot ja mukavat asusteet. Hiukset kiharsin sykkyrälle niskaan.

Serkkupoika Jaakko
Mun kummit, serkut, paappa ja Anna


Mun maximekko-look!



Noi ruuat oli niin herkullisia! Ne tulivat Juurella ravintolan cateringpalvelusta




äiti <3

Veljekset kuin ilvekset :DDD


3/4 mun serkuista!








Kisses, Silja



22 kommenttia:

  1. upea asu! :) oot niin kaunis <3 !

    VastaaPoista
  2. Haa pian jotain sieltä life-leiriltä! Oon törmänny netissä kaikkiin kuviin ja juttuihin sieltä ja vitsi uskisnuorille järkätään kaikkee nastaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooh! :) Oli kyllä ihan mieletön viikko!!

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Hahaa löysit mun blogiin asti! Kiitos Philippe :)

      Poista
  4. upea toi nuttura!! voisikko laittaa jotai ohjeita tommosen tekoon?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Oon maailman huonoin hiusten laittaja, ja toi tuli tavallaan sattumalta :D Kiharsin vähän puikkokihartimella, vedin ne ponnarille, sujautin donitsin siitä läpi ja aloin sotkea hiuksia siihen päälle ja ympärille tuhannen pinnin avulla :D

      Poista
  5. Vauuu, sun kroppa näyttää ihan tajuttoman hyvälle tossa 3/4 serkut kuvassa! :D

    VastaaPoista
  6. Sulla ei taida olla lupaa tohon isoskuvan julkaisuun ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tajusin hetki sitten just saman, että unohdin pyytää luvan sillon! Kiitos kun muistutit:-)

      Poista
  7. kuinka paljon vietätte aikaa yhdessä serkkujesi kanssa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liian vähän! Riippuu ajanjaksosta, mutta sanoisin että joku 5-10 kertaa vuodessa :)

      Poista
  8. Onko Tuula raskaana? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvista havaiten, kyllä:)

      Poista
    2. Oi,ihanaa! Mitä sukua he ovat sulle?

      Poista
    3. Eivät sukua, iskän veljen vaimon sisko on Tuula :D

      Poista
  9. Vooooi en tienny että kuvassa oleva papparainen on sun paappa. Oon monta kertaa tavannut kyseisen henkilön ja hän on aivan sairaan ihana vanhus! :)

    VastaaPoista
  10. Vaauuu Silja! Hiukset aivan ihanasti ja upea asu :)

    VastaaPoista