tiistai 13. elokuuta 2013

Louis Vuitton Neverfull MM Monogram

Viimeinkin mä sen sain! Laukku, josta oon unelmoinut vuosia, elikkäs Louis Vuitton! Mallin valitsin vasta kesän alussa, mutta oon niin ilonen tästä valinnasta! :) Käytin tähän siis joka ikisen euron mun kesätyöpalkoista, ja vanhemmat maksoivat jäljelle jääneen summan. Mun mielestä oli ihana ajatus käyttää ensimmäiset palkat asiaan, jota on haaveillut jo vuosia :)

Päädyin kyseiseen laukkuun sen sopivan koon ja muidon, kestävyyden (kestää jopa 200kg:n painon!), kohtuullisen hinnan, muokattavuuden ja ulkonäön vuoksi. Hajotin viime keväänä siitä valkoisesta GUESS:istä hihnan, joten tässä ei ainakaan pitäisi mennä painon vuoksi hihna hajalle! Ostin tämän siis koululaukuksi, ja tosi hyvin on soveltunut siihen hommaan. Laukku on kyllä nimensä veroinen, ja tavaraa mahtuu aivan tajuton määrä :D Nuo vaaleat nahkaosat tummentuvat kauniisti ajan kanssa, ja vielä kun ne ovat vaaleat täytyy varoa ettei niihin imeydy väriä muualta, kuten värikkäistä/tummista vaatteista.

Mitäs mieltä ootte mun uudesta ihanuudesta? :)



 





Jopa kuitti oli näin tyylikäs!



Huomatkaas myös uudet kynnet!
Tästä saa myös tyylikkään kaupunkilaukun :)







Kisses, Silja


48 kommenttia:

  1. aivan täydellinen laukku, niin tyylikäs! oon itekki haaveillu louis vuittonin laukusta, mutta kyllä minä sen vielä joku päivä ostan!:) ps.ihanat kynnet<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä itekin tyytyväinen! :) Jep, suosittelen! Kiitos <3

      Poista
  2. Paljonko tuo nyt sitten maksoin? ja miten uskallat käyttää tuota koululaukkuna?! Ettei ny vaan menis sitte mitenkää pilalle/tapahtuis mitään vahinkoa, ite en ainakaa uskaltais varmaan ku käyttää harkitusti ! :D sopii kyllä sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tykkää mainita täällä, jos joku oikeasti haluaa tietää niin ite soitin suoraan sinne Louis Vuittonille kun noita hintoja ei oikeen ollu missään :D

      Mulla on silleen, että jos ostan jotain kallista niin haluan kans sitten että se tulee kovaan käyttöön! :) Jos se joskus menee huonoksi, niin onpahan ainakin käytetty hintansa edestä! :D

      Kiitos :)!

      Poista
  3. Voit ihan hyvin mun mielestä kertoa hinnan täällä, koska tosiaan mainitsit vielä itse maksaneesi (suurimman osan?) laukun. Monia muitakin varmasti kiinnostaa ja en ainakaa uskalla soittaa mihinkään! :) sopii tosi hyvin sulle toi laukku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon sun kanssa samaa mieltä mutta tiedän pääseväni helpommalla näin :D Kiitos paljon! :)

      Poista
  4. Louis vuittonin laukut ovat kyllä oikein kivan näköisiä ja varmasti kestäviä, mutta koko brändi on valitettavasti pilattu piraatti tuotteiden suurella määrällä. Kukaan ei nykyään voi tietää kenellä on aito laukku ja kenellä ei :/ mutta käytössä sen eron ainakin huomaa varmasti itse!! :) onnea uudelle! :)

    mianday.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se on kyllä sääli :/ Onneksi kuitenkin pääasia on se laatu ja että itse tietää! :) Kiitos paljon! :)

      Poista
    2. Meinasin juuri lisätä tuon että on kuitenkin pääasia että jokainen tietää itse mikä se oma laukku tai vaate on !! :D

      Poista
  5. Aivan yli ihana laukkua !<3 Voisiks joskus tehdä videon ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös!! :) Kiitos! Oon tehny muutaman, mutta ne ei oo yhtään oma juttu :D

      Poista
  6. Niin ihana,aivan täydellinen !!<3 eiks sua pelota että joku vaikka varastaa sen koulus? :DD jos sä jätät sen vaikka johonki sielä nii mua ainaki pelottais :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jätän sen vaan ruokailus ja suoraan kaveran eteen :) Pian saan loksunkin siitä ni ei tarvi kikkaillaa! Mutta kiitos:)!

      Poista
  7. On se kumma miten toi samanlainen LV -kuosilla vuorattu laukku on niin monien mieleen... onko syynä hyvä laatu vaiko se että näin varmasti jokainen vastaantulija tunnistaa laukun olevan luis vuitton ;) (tai piraattikopio)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paha sanoa! :D Mua toi kuosi on miellyttäny ihan pikkutytöstä asti :)

      Poista
  8. oooo IHANA! itse säästän juuri rahaa juuri samanlaiseen laukkuun. minulla ei ole ikinä ollut mitään louis vuittonin laukkua tai mitään muutakaan yhtä arokasta, mutta nyt olen päättänyt hommata tälläisen unelman :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan mahtavaa! Eikö ookkin upee fiilis kun tietää tehneensä oikeesti työtä sen eteen? Tähän asti oon saanu juttuja "palkaksi" hyvästä koulumenestyksestä, mutta nyt tein oikein duunia ja vieläpä fyysistä! :D

      Poista
    2. totta! ja vaikka laukun hinta hieman kirpaisee, nii kun tietää että on tehnyt sitä työtä, nii voi hyvällä mielin ostaa sen ;)

      Poista
  9. kerrony se hinta vaan.kuka jaksaa ruveta sitä tarkemmin etsimään.KAIKKI tietää että se oli varmaan över kallis ja maksoitte paljon.JOS ITSE TYKKÄÄT NIIN se riittää:)PLEES kerro:)
    Oon louis vuittonin ja guessin keskellä et kumman valitsisin???TUO MUOTO ON IHANHA!ja guessilla on samanlaista...KERRO PLIIIIS!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äiti makso tuosta kuitenki lopun ja se pyysi muaa olemaan sanomatta täälä, joten kunnioitan tätä :) Joo se mun valkonenhan on aika saman malline! Tuu vaikka laittamaan mulle yksäriä fb jos haluat oikeesti tietää (:

      Poista
  10. Toi on niin nätti toi kuosi , vaikka aika monella on tollanen mutta se on silti niin ihana! Ei vitsi oikeesti onnee tosi paljon uudesta ihanasta laukusta:) kiva että säki oot sellanen tyyppi joka käyttää ihan arkipäivässäkin kalliimpia asioita ettei osta niitä ja ajattele no laitan ton sitte ku ei oo tälläne keli jne. :) <3

    VastaaPoista
  11. Mikset voi kertoa hintaa, itsehän sen kuitenkin maksoit ja sun ei tarvi hiiskua sanaakaan siitä paljonko sun äidillä oli osuutta laukun ostoon ;) No, ei tietenkään oo pakko kertoa jos et halua :P Ihana tuo kuitenkin on!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mulla muuten mitään, mutta äiti pelkää että joku alkaisi puhumaan kuinka olisin leveillyt laukkuni hinnalla, vaikka eihän se todellisuudessa niin olisi :D Kiitos paljon! :)

      Poista
    2. No toi on kyllä totta, että päättömät juorut sitten täälläpäin leviää aika helpostikin!

      Poista
  12. Tässä nyt kaikille niille arvio(!) jotka tuon hinnan halusivat tietää: eli itse tulin siihen tulokseen, että kyseinen laukku on ehkäpä 700 euron hujakoilla. Toivottavasti saavutitte nyt mielenrauhan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 700 e kuullostaa aika halvalta LV:n laukuksi + koko kesäloma palkkaraha + enemmän:) Itse veikkailen enemmänkin ainakin tonnista ylöspäin

      Poista
    2. Itseasiassa se oli hivenen alle tuon 700e :)

      Poista
    3. No jo on laukun hinta kallistunut vuodessa, jos lähenee 700e, ostin kyseisen laukun damier azur kuosissa vuosi sitten Helsingistä hintaan 560e

      Poista
    4. Joo Vuittonilla on hinnat noussu :/

      Poista
  13. Kauanko olit töissä kesällä jos kerran joka sentin käytit, mutta silti äiti joutui maksamaan osan n. 700€ laukusta? :) ihan mielenkiinnosta kysyn. PS. Toi laukku todellakin sopii sulle! Hyvää syksyn jatkoa. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 62h :) olin noin 2-3 kertaa vikossa pari tuntia. Kiitos paljon! :)

      Poista
  14. Tuo kuosi ja malli on vaan niin puoleensa vetäviä jopa minusta jota ei kiinnosta onko vaate tai laukku sitä sen hetken muotia. Toi miellyttää silmää oikeasti:)

    VastaaPoista
  15. Louis Vuittonoin Ranskan sivuilta löytyy kaikkien niiden tuotteiden hinnat Ranskassa, ja Suomen hinnat on suht samat, ehkä vähän kalliimmat. Ite esim ostin yhen niiden huivin, netissä hinta oli 98e, Hesan liikkees 100e.

    Ei kestä kiittää ;) Terv. Nepi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaa, no noinhan olis ollu kätevä kattoo! :)

      Poista
  16. paljonko sait rahaa kesätöistä ja missa olit:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 515e ja olin Ferrum Steelillä tekemäs pihatöitä:)

      Poista
  17. uuh mikä laukkku serkullani on tollanen aika samanlainen tai saman värinen käsilaukku (feikki kylläkin) hyvää syksynjatkoa sulle<3
    on kyllä niin ihaana laukku kai sitä pitää hommata ittellekki kesätyö kuolaan kans tota

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, sulle myös! :) <3 Suosittelen!

      Poista
  18. Ostitko helsingistä? Paljonko maksoi? :)

    VastaaPoista