keskiviikko 7. elokuuta 2013

LIFE 2013

Viime viikon lauantaina oli työpaikan Vauhtiajo pippalot, joiden jälkeen lähdettiin ajamaan kohti Ryttylää ja Kansanlähetysopistoa, sekä Lifeleiriä. Kuten monet teistä tietää, olen yhteiskristillinen ja käyn erilaisten kirkkokuntien tapahtumissa. Oon tosi tykästynyt kansanlähetykseen, joka on herätysliike luterilaisessa kirkossa. Sain tammikuussa esitteen, jossa mainostettiin Lifeleiriä. Päätin ilmoittauta, ihan yksin. Lifeleiri on hengellinen nuortenleiri yli 15-vuotiaille, jolla käydään tavallaan joku kurssi samalla. On kokkausta, tanssia, teatteria, laulua, ratsastusta yms. ja opettamassa on ammattilaisia ympäri Eurooppaa. Minä kävin mallikuvauskurssin. Life loppui perjantaina, ja jäin vielä Nuorten Kesä -nimisille hengellisille festareille sunnuntaihin asti. En jaksa kertoa yksityiskohtaisesti kaikkea, mutta leiri sisälsi; uusia ihania ystäviä, naurua, aurinkoa, sadetta, beachfutista, mahtavia esityksiä, ylistystä, raamattutunteja, valokuvausta ja sen opetusta, RUOKAA, herkkuja, yhteishenkeä ja kaikkea niin mahtavaa! Kokonaisuudessaan tuo vähän yli viikko oli yksi kesän kohokohtia :)


koko poppoo
Sohvi ja Katri
kasattiin studio ja mietittiin aiheita


© Noora <Nooran blogi>
Tehtiin muotinäytös teatteripajan kanssa! © Noora
© Noora
koppipallokisa © Noora
Noora ja Irene
Meidän opettaja Philippe Gueissaz
kuvailtiin ratsastuspajaa
Pääsin myös hevosen selkään! © Noora

Ehkä paras luontokuvani ikinä :D
Haettiin Saaran kans pakasteesta mutakakku ja vaniljakastiketta ja syötiin koko homma puokkiin

Saara kuvaili <Saaran blogi>
grrr, Sohvi, Annika <Annikan blogi>, Auri
Meidän valokuvausnäyttelyn eväät
Yllä mun ottama kuva ja alla kuva musta
Kavereiden tanssiesitys
Lisää kavereita tanssimassa
Marielin äiti osti mulle ihanan korun kun Mariel oli saanu lainata mun kännykkää, herttaista!
© Noora

Beachvolley turnaus
Iida, Mariel, Anni, minäite, Satu, Sohvi, Auri ja Saara
Nuotiolla
Love U <3
Vipan päivän look :)







Kisses, Silja




24 kommenttia:

  1. Voi ei, ihana! Vähänkö teillä on ollu kaikkee hienoo ohjelmaa. Kesäleirit on muuten parhaus ja mun kohdalla on turha ees arvailla mikä nimenomainen leiri on miellyttäny eniten.
    Näytät muuten tosi hyvältä ilman paitaa :'D eli sulla on älyttömän ihana vatsa ja hartiaseutu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me justiin tuola ton Annikan kans puhuttiin että kuinka olis siistiä päästä kans protulle :D Kiiiitos murunen!! :)

      Poista
    2. Siitä vaan leirille ens kesäks ;)

      Poista
    3. Jooo sennuprotulle hushus! Et kadu, I promise c:

      Poista
  2. vähä olit rohkee ku lähit vaa yksin:D mä en varmaa uskaltais xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olihan se vähän jännittävää, mutta mietin että meenhän mä festareillekin monesti yksin! :D

      Poista
  3. Tää nyt ei mitenkään liity tähän postaukseen, mutta mitä teet/teit kesällä työkses? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään oli just viimenen työpäivä :) Olin semmosella metallifirmalla kun Ferrum Steel ja tein pihatöitä :)

      Poista
    2. Elisiis oliko sulla kaks kesätyöpaikkaa vaii:D

      Poista
    3. Niin siis tein noita pihatöitä tuolla Ferrum Steelillä :D

      Poista
    4. Joojoo, kuinka sä löysit sinne? :D vai oliko siitä joku yleinen ilmotus esim netissä? :) t. ensimmäinen anonyymi

      Poista
    5. Suhteilla, iskä on yrittäjä ja Tero (pomoni) on iskän joku tuttu :) En ois halunnu käyttää suhteita, mutta en päässy kaupungille töihin. Hyvä kuitenkin näin päin! :)

      Poista
  4. Oi että oot kaunis! Mistä toi vikan kuvan bandeau on?? Aivan törkeeeeen upee #

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiitos kovasti <3! Voi apua en muista!! Anteeksi :D

      Poista
    2. oisko big pointista tai rintamäeltä? ite oon ostanu tollasen sieltä.

      Poista
    3. Ei oo, en oo käyny kummassakaa pitkiin aikoihi :) Saattaa kyllä olla saman merkkinen!

      Poista
  5. Yks kaveri oli samalla leirillä! Mä haluun kans lähtee tommoselle!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nonii!! :) Mä kyllä suosittelen koko sydämestäni :)

      Poista
  6. jee vähän kivoi kuvii (: oli kyl kiva tutustuu !

    VastaaPoista