perjantai 16. elokuuta 2013

Back to Basic

Mä oon jotenkin lähiaikoina innostunut tälläsistä ihan tavallisista perus paidoista! On mulla kyllä niille tarvettakin :) Ostin nämä siis Helsingin reissulta!

Kokeilen ensimmäistä kertaa postauksen ajoittamista, ja kun te lueskelette tätä mä olen itse jo taas Helsingissä, aloittelemalla viikonlopun Weekenfestivaaleja! ;) Onko lukijat tulossa bilettämään mahtavaa elektronista musaa??


Tältä toi paita näyttää päällä, alemmassa kuvassa se on vähän tommonen hemulimekko=D

Lindex 17,95e

Lindex 14,95e

Lindex 12,95e

Ginatricot 7,95e

Lindex 7,95e

Lindex 6,95e

Ginatricot 7,95e

Lindex 6,95e








Kisses, Silja

8 kommenttia:

  1. Kuinka paljon pidät sukkia ja sukkanauhoja ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän vain mustia ja valkoisia nilkkasukkia, sukkiksia talvella hameen kanssa :)

      Poista
    2. Hah aika hassu tuo anon kysymys :´D<3

      Poista
    3. Totta:--) Mutta ei se ole tyhmä joka kysyy, vaan joka vastaa;D

      Poista
  2. näin sut bussissa perjantaina :) meinasin moikata mutta ujouttani olin hiljaa. oli kyllä melkoiset festarit ei voi muuta sanoa :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oisit vaan tullu moikkailee, emmä pure! ;) Oot kyllä niin oikeessa, huhhuh! :)

      Poista
  3. milloin sää postaat viikonlopustas? :-)

    VastaaPoista