perjantai 5. heinäkuuta 2013

Helsinki part 2

Perjantaina aamulla Nelli lähti jo joskus seitsemän maissa ajamaan kohti Haminaa, ja minä heräilin vähän myöhemmin. Äitin kaveri Pauliina tuli hakemaan mua ja mentiin yhdessä selvittelemään kukkarojuttua ja hakemaan mun laukkua. Lopputuloksena oli se, että kukkaroa ei ole missään ja laukun saaminen ulos loksusta kustansi 20e. Pauliina oli aivan ihana ihminen ja tarjosi mulle ruuan ja kahvit, ja lainasi mulle rahaakin sen verran että pärjään viikonlopun! Jäin asemalle istuskelemaan ja odottelemaan että Julla&co. tuo mun Tuska lipun, joka oli jäänyt Annan isälle. Miettikääs, jos olisin muistanut ottaa sen mukaan, olisi sekin mennyt kukkaron mukana! Iloisena lipunomistajana lähdin istuskelemaan puistoon ja ottamaan aurinkoa, sekä odottelemaan että mun kummitäti soittaa mulle kun sen työt loppuu. Muutaman tunnin kerkesin brunaa ottaa, ja paloin ensimmäistä kertaa ikinä Suomessa! Noh, suuntasin ratikalla Töölöön kummitätini kämpille ja jätin tavarat sinne. Lähdettiin kahdestaan käymään rautakaupassa valitsemassa hanat ym. kummitätini ja hänen miehensä uuteen taloon ja käytiin katsomassa ihan raksaakin. Hieno talo tulossa! Käytiin vähän siistiytymässä kämpillä ja mentiin keskustaan syömään, taas sushia :D Kummitäti meni vielä siskonsa kanssa käymään terassilla ja minä suuntasin lueskelemaan kirjaa ja rentoutumaan kämpille :) Ihana päivä takana, vaikka kukkaroa ei löytynytkään! Kuvia vain on tältä päivää tosi vähän :D

Pauliinan kanssa nepalilaisessa
aurinkoa ja hyvä kirja, perfect!
Tommosia lintusia tukki ihan mun naaman eteen kesken auringon palvonnan :D 

Lauantaina sain herätä suoraan ihanaan aamupalapöytään, joka sisälsi smoothieta, maitorahkaa, ruispaahtoleipää, hedelmäsalaattia yms :) Herkuttelun jälkeen aloin laittautua valmiiksi päivää varten ja hyppäsin ratikkaan kohti Senaatintoria ja Helsinki Prideä! Onneksi yksi avulias nainen auttoi mut oikeaan suuntaan, kun juuri pridejen (taivutus?) takia se menikin eri reittiä. Sielä sitten kirkon portailla törmäilin Jullaan, Iituun ja Frediin. Hetki hengailtiin, ja sitten lähdettiin kävelemään kulkueessa. Meno oli oikein hauska, ja nämä olivat mun ensimmäiset pridet :) Julla sanoikin, että meidän porukassa oli lesboja, lesbon näköisiä ja lesbon mielisiä. Tarkennukseksi, mä kuulun kaiketi tähän viimeiseen osioon :-D Käveltiin sinne reitin päähän asti puistoon, ja napsittiin lätyt nassuun viltillä. Tytöt jäivät vielä nauttimaan olostaan ja mä suuntasin kohti Suvilahtea ja Tuska Open Air -festareita! Menin tapahtumaan siis Ellan kanssa, johon oon tutustunu mun blogin kautta, aika siisti juttu! :) Noh, jätettiin kamat narikkaan ja juostiin päälavalle. Soilwork aloitti juuri ja päästiin ihme ja kumma vielä eturiviin :D Soilwork kuuluu niihin yhtiin lemppareista siiskin :) Hengailtiin alueella ja saatiin uusia tuttavuuksia, juteltiin ja vietettiin aikaa. Kovin meno oli Testamentin keikalla ja ainut adjektiivi kuvaamaan tota settiä on tajuton!! Huikeet pitit, hyvää musiikkia, moshausta ja elämäni ensimmäinen wall of death! :) Yöllä väsyneinä sitten grillin kautta kummitädin kämpille ja nukkumaan.

Miksi vihaat?

Tää kuva on siis tuon kampanian Facebook -sivulta :)

Iik lesboja !!!
Mulla oli tällä reissulla pahin hiilaripöhö aikoihin, koska en oo aikoihin syöny noin epäterveellisesti ja sen kyllä huomaa :D 
Oli hauskaa:)
viltteilemässä

Meno vitun sateenkaari
Soilwork eturivistä!
Jone Nikula halus ehdottomasti kuvaan meidän kans! ...eiku
uusia tuttuja :D
Testamentin huikee keikka! :D Seisoskelen tässä pitissä :) 
Mosh like you mean it

Sunnuntaina heräiltiin siinä kymmenen jälkeen ja laiteltiin aamupalaa. Tehtiin kaikki ehkä vähän liiankin rauhassa, sillä loppuviimein tuli kauhea kiire ja missattiinkin pari biisiä Amaranthen keikasta. Päästiin joka tapauksessa tosi hyville paikoille ja loppu keikka oli tosi hyvä! :) Ps. jumaloin Amaranthen laulajan hiuksia <3 Tähän väliin olis kuulunut Asking Alexandrian keikka, mutta se valitettavasti peruuntui :/ Ei jaksettu jäädä katsomaan Nightwishia, ja lähdettiin keskustaan hakemaan matkaeväät. Ella jatkoi juna-asemalle, minä kävin vielä siivoamassa kummitädin kämpän ja laittamassa omat kamat kasaan. Luulin lähteväni hyvissä ajoin, 30min ennen junan lähtöä, sillä tavallisesti siitä kämpän edestä lähti ihan koko ajan busseja. Nytten sielä oli sitten joku hässäkkä, ja busseja tulikin kolme heti peräkkäin mutta jouduin odottamaan yli 20 minuttiia. Matkaan kului se vahaat kymmenen minuuttia ja myöhästyin ehkä viidellä sekunilla junasta :D Otti päähän! Noh, tulin sitten myöhäisemmällä junalla ja olin kotona puolen yön jälkeen. Huippu reissu kokonaisuudessaan ja monia kokemuksia rikkaampi :)!

Siljan sunnuntai look

Tää postaus on hyvä lopettaa Amaranthen hottis basistiin!










Kisses, Silja


16 kommenttia:

  1. Hyvä naama kuvassa kymmenen :---DDDD oli vissiin hauskaa joo
    rakkaudella jj

    VastaaPoista
  2. Kultapieni, vedä vatsaa lisää sisään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vedän vatsaa sisään vaan tossa Jone kuvassa, loska meinasin revetä nauramaan kokoajan :DD

      Poista
  3. Olen niin kovin hymyileväinen :D mua vieläkin naurattaa kui olin sillon keskiviikkona sillee "JOO tästä mennää, kyl mä tiiän!" Oli tosi kiva kun hengailit meidän kaa ::)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no mut ei se loppujen lopuks maailmaa kaatanu! ;) Kiitos darling, oli myös ihan huippuu olla teidän kans! :D <3

      Poista
    2. Iitu oot aivan tajuttoman upeen näkönen! <3 Toivottavasti siellä Helsingis on kiva asua! :) t. nuorempi tukari ja sun suuri ihailia :))

      Poista
    3. Oon sun kans samaa mieltä! :)

      Poista
  4. Ja se vielä lauantaina ku saavuit paikalle ja todettiin että oot lesbomman näkönen ku mä :----D jokseenkin nurinkurista ja iskä muuten oli oikee rinta rottingilla ku kerroin että kehuit sen liljoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :DD Onneks olit varustautunu tyttöystävällä ni pysy lesbokatu-uskottavuus ;) Ihana iskäs! :D

      Poista
  5. millanen guessin lompakko sulla oli? oliko se reveal?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiiä mallia, iso valkonen hopeella soljella, siitä on kuvia täälläki:)

      Poista
  6. Ensinnäkin sun blogi on aivan ihana ! Oot aikuistunu todella paljon , ja tekstitkin on todella taitavasti kirjoitettuja !
    Ja lisäksi on ihailtavaa , että olet kuka olet ! Ja jaksat kirjoittaa blogia , vaikka ihmiset jaksaa jättää v-mäisiä kommentteja ja arvostella sua jatkuvasti! :) Ja se , että pukeudut niihin vaatteisiin mihin itse haluat ja olet oma itsesi , on mukavaa vaihtelua näihin massan mukana - menijöihin ! :)
    Blogiasi on mukava lukea , koska et ole semmoinen tylsä tavis - bloggaaja . Ja siis en tarkoita loukata millään tavalla , enkä arvostella sua ! Ja tällä kommentilla en tarkoita mitään pahaa ! :) Päinvastoin , nautin blogisi lukemisesta ja toivon sinulle kaikkea hyvää ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu en ajatellut missään vaiheessa mitään pahalla! :) Tää on yks ihanimmista kommenteista mitä oon ikinä saanu, ja ihan uusia kehuja! Huippua kuulla tällästä, kiitos mielettömän paljon! :) ♥ Kaikkea hyvää myös sulle!

      Poista
  7. Musta sä olet niin ihana kun vaikka myöhästyt junista niin sanot vaan "noh menin vaan myöhäsemmällä junalla" ja kun hävitit sun lompakon niin et nähtävästi sitä jäänyt murehtimaan sen enempää. Hyvä asenne,pakko sanoo! :D ja ihana blogi... Aivan oon jääny koukkuun 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos paljon! :) Osaan kyllä elää positiivisella asenteella, se on totta! :)

      Poista