keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Yo-juhlia

Tuli taas postailutauko, syynä on se, että lähdin viime torstaina haminaan ja tulin maanantai-iltana. Nyt tiistaina ja keskiviikkona olen ollut töissä Ferrum Steelillä julkisivun hoitajana, eli tekemässä erilaisia pihatöitä. Kesälomalla saattaa muutenkin postailu vähän lipsuilla entistä enemmän, olkaahan kärsivällisiä jookos ;-)

Torstai ja perjantai olivat tavallisia Hamina-päiviä. Näin kavereita, kävin puntilla ja auttelin Toivosia. Tällä kertaahan mulla oli siis matkustelu seuraa, sillä mä ja Nelly aloteltiin meidän kesälomat yhdessä vähän etukäteen ;) Mun lopullinen saldo lukion ensimmäiseltä vuodelta oli seuraava: kahdeksan 10, yhdeksäntoista 9 ja kaksi 8. Numerot siis tippuneet oleellisesti, mutta se on kai aivan tavallista kun tulee lukioon :D

Lauantai aamuna heräsin hyvissä ajoin laittautumaan, ja oli ihanaa kun paikan päällä oli oikein ammattilainen laittamassa hiuksia. Kaikesta huolimatta mulle tuli tavalliseen tapaan ihan hirveä kiire, ja olinkin juhlasalissa juuri kun suvivirsi alkoi pauhata. Mun tehtävänä oli siis kuvata nellin lakitus ja juhlat, ja sainkin ihan hyvin päivän taltioitua. Lakitus oli mukavan lyhyt kun verrataan Seinäjokeen, täälä kun on lakitettavia niin paljon enemmän. Nelli piti loistavan puheen ja tilaisuus oli muutenkin mukava. Sieltä jatkettiin Toivosille, jonne jo ensimmäiset vieraat saapuivat melkein heti meidän jälkeen. Koko päivä oli vauhdikasta kuvien räpsintää kuumuudessa, skumpan naukkailua ja aina välillä muutama suupalanen sieltä täältä. Kahden jälkeen lähdettiin Nikon ja Elmon kanssa "pyörähtämään" Toten juhlissa ja nopea piipahdus venähti viiteen tuntiin :D Sieläkin oli oikein mukavat juhlat! Sieltä päin lähdin laittamaan itseäni kuntoon, ja koska Nelli oli liian väsynyt juhlista, niin lähdin sitten Toten ja kumppaneiden kanssa viettämään päättäri-iltaa :)

Sunnuntaina mulla oli vielä Sampan juhlat, joista mun oli tarkoitus jatkaa vielä Vihtiin aman luo illaksi, mutta meillä oli autojen kanssa huonoa tuuri jopa kahteen kertaan, ja olisin päässyt sinne vasta kahdentoista jälkeen, joten sovittiin että nähdään toisella kertaa :)

Aamulla tehtiin kampauksia

Nelli pitämässä puhetta
Voitte vaan arvata että mulla ei todellakaan ollut aikomuskaan pysyä terveellisessä ruokavaliossa :D
Nelli <3

Mun naamaan tulee tommonen ihme valo läntti :D Mutta eikös ookkin magee kampaus!

Ah, mä rakastan tätä mekkoa! Ja sain tän ilmaiseksi Nellin isosiskolta viime syksynä :)
Nelly <3

Mun tankoilija pimu ;)
Nelli valitsi tavallisen yo-lakin sijaan hieman erilaisen, mutta tyylikkään laketin :)
Sisaruskuva, arvatkaa miten vaikeeta oli saada tästä poppoosta kunnollinen kuva :D
Mä en nyt oikein handlannut tätä hommaa.. Mutta näette myös kynnet!
Tottea juhlimassa, me vaihdettiin jo kevyempiin kenkiin :-)
Suurinosa meidän kuvista oli tätä luokkaa :DDD
Nelli ja Nellin äiti :) Ottakaa huomioon, että Sari on jo isoäiti! :D
Ryhmä rämä Sampan juhlissa :) 









Kisses, Silja

24 kommenttia:

  1. Nellin mekko näyttää niinkuin olisi tehty kahdesta huivista :D sopii kyllä hyvin hänelle ja hyvä valinta kun kaikilla on aina normaaleja perusmekkoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Nelli teki sen itse äitinsä kans! :) Se on tehty Luis Vuittonin ja Guessin silkkihuiveista!

      Poista
    2. sori mut * louis vuitton :D

      Poista
    3. Hups, o jäänyt vahingossa pois :D

      Poista
  2. Nellin pitää perustaa kans blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se vois olla helpompaa jos Nelli osais lisätä kuvia koneelle :))

      Poista
  3. Onko ton nellin mekko tehty ite huiveista:D

    VastaaPoista
  4. On kyllä jotenki niin siisti toi Nellin mekko, ihanat värit!! :)

    VastaaPoista
  5. hemmetti ku ihana mekko nellillä ! aivan täydellinen, ihanan persoonallinen ja korostaa nellin muotoja jotka on myöskin täydelliset :'))

    VastaaPoista
  6. Vau ihan sikaupeita kuvia!

    VastaaPoista
  7. sun beba on aika muhkea :D

    VastaaPoista
  8. Oootpa sä nättinä! Ja tuo siun kamu myös :)

    VastaaPoista
  9. sulla on todella hieno meikki, ehkä raikkain ja siistein mitä oon hetkeen nähnyt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! :) Kerrankin oli aikaa ja syy panostaa meikkiin! :D

      Poista
  10. No iiiik onpas nyt paljon numerot laskeneet ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No yli puoli numeroa, mulle paljon :D Omaa vikaa silti :)

      Poista
  11. Moi vihdoin ja viimein tuun kertomaan tän sulle. Löysin sun blogin puolivuotta sitten ja ensimmäinen ajatus oli "aaa toi on se silja meijän yläasteelta, joka aina käveli vaan pääpystyssä ohi" noh jostain syystä jatkoin lukemista. Kävin päivittäin (käyn edelleenki!) Katsomassa onko tullut uuttapostausta. Sitten rupesin miettimään tota mun ennakkoluuloista ajatustani... tottakai sä kävelet pääpystyssä mun ohi.. Eihän me edes silleen tunneta ja sussa on niin paljon itsevarmuutta, että todellakin saat ylpeänä kävellä ohi. Sitten kuulin kaikkia juoruja susta ja sanoin vaan "ei mua kiinnosta,tuskin se sellanen on. Siljakin on vain ihminen ♥" Tän blogin kautta oon saanut susta itselleni innoitajan! Oon huomannut, että jos aina miellytän muita en enää miellytä itseäni.. Mua harmittaa tooosi paljon kun en tutustunut suhun yläaste aikoina tuon typerän ajatukseni takia!! Lupaan et katkaisen aina tästedes juoruilta siivet ja käsken ne tulla lukee sun blogia, jotta ne tajuis kuinka uskomaton ihminen oot ♥ kaikkea hyvää sulle silja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis aivan mielettömän upee kommentti, kiitos! <3 Arvostan kyllä suuresti että halusit tulla sanomaab tän, kohotit kyllä mun mielialaa! :) Ja hei, kyllähän sitä aina on aikaa tutustua, tuu vaikka juttelemaan facebookissa :)

      Poista