torstai 13. kesäkuuta 2013

Sekamelska postaus

Kuten otsikko kertoo, tämä postaus sisältää sitä sun tätä ja vielä vähän tuota :D Mulla on jäänyt kuvia koneelle, joita en ole laittanut tänne. Saatte nyt siis pienen kuvapläjäyksen viimeajan tapahtumista :)

Aloitetaan mun mahan edistymisellä, ne jotka seurailee mua instagrammissa nimellä silqri ovatkin jo nähneet tämän photon!





Käytiin yks päivä kuvailemassa Emppu kultsille uusia kuvia ja eihän näillä maisemilla ja näin kauniilla mallilla voinu saada kuin hyviä kuvia <3
Mun tuttu pyysi mua ottaamaan mainoskuvan itsestäni Keho ja mieli hallinnassa? -tapahtuman mainoslehtisiin, ja niistä mua nytten voi bongailla :D
Mun eväät VS. Nellyn eväät :D Kummat sinä valitsisit? 
Töistä tulossa, pikkusen hikisenä ja likasena :'D
Oli tässä yks päivä ihan hirvee nälkä, ja kaapissa ei ollu hirveesti mitään, niin kehittelin ihan oman sörsselin, ja heitin tehosekoittimeen avokadoa, kurkkua, maitorahkaa, maustamatonta jugurttia, tuoretta chiliä, raejuustoa, tonnikalaa ja paljon mausteita :D Heitin tota hässäkkää sitten pinaattilättyjen päälle ja hyvin maistui!
Vietettiin meillä eilen pitkästä aikaa Niinan, Julian ja Sofin kanssa tyttöjeniltaa terveellisten herkkujen, toistemme ja jutustelun parissa. Oli ihana ilta, millon uusiksi tytöt vai pitäisikö sanoa naiset? ;) <3 









Kisses, Silja


14 kommenttia:

  1. pian uusiksi kyllä ja kunnolla ajan kanssa!!♥

    VastaaPoista
  2. Missä oot töissä?:)

    VastaaPoista
  3. aivan täydellinen maha! <3 kauan oot joutunu treenaamaan, että oot saanu tollasen mahan? :) ja syötkö enää ollenkaan karkkia? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia kovasti! :) <3 Vatsalihakset tehdään 70% keittiössä ja 30% salilla, joten tohon ei oikeesti mee kauaa eikä edes tarvi tehä paljoa liikkeitä jos safkat on kohillaan! :) Mä en muista millon oisin viimeks syöny, karkit ei oo ikinä ollu mulle se ylivoimaisin herkku :D

      Poista
  4. mitä itseruskettavaa käytät vai käytätkö ollenkaan? sun päivetys on niin luonnollisen näköinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ottanu tosi paljon aurinkoa ennen kun koulut loppu! :) Ja kerran levitin sillon kicksin itseruskettavaa ja pari kertaa doven päivettävää rasvaa mutta ei niistä oo kyllä jäljellä mitään :D

      Poista
  5. Hei mitenkä pitkä muuten olet? :)

    VastaaPoista
  6. sä oot tosi kauniisti laiha/sopiva. just niinku naisen pitäiski olla, ei sellanen luuranko, vaan oot terveellinen, hyväs kunnossa, mut kuitenkin jotain muotoja (positiivisii siis). muutenki tosi kiva blogi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikein paljon! :)) Ite nään itseni kans suht naisellisena vartaloltani, mutta haluan lisää lihasmassaa ja -erottuvuutta! :)

      Poista