keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Provinssirock 2013

Festareista on nytten puolet selätetty, ja ei jättänyt kylmäksi Provinssikaan! Siis henkisesti, sielä oli kyllä oikeesti tosi kylmä :D

Perjantaina oli tosi huippu päivä, kävin katsomassa vähän pesäpälloa tuossa melkein takapihalla ja siitä suuntasin Empun poikkikselle Larille viettämään iltaa. Meillä oli ihan huippu hauskaa aliaksen ja kodassa grillailun merkeissä :) Kiitos kaikille seurasta! Siitä osa jatkoi iltaa yhden jälkeen baariin, ja minä suuntasin moikkailemaan kavereita Provinssialueen ulkopuolelle. Kerkesin törmäillä tuttuihin n. tunnin ennen kuin alkoi sataa niin lujaa että lähdettiin pois :D

Lauantain otin rentoutumisen kannalta ja menin taas myöhään yöllä (aamulla) moikkailemaan tuttuja alueen ulkopuolelle. Lauantaina ei onneksi satanut ja oli aivan mukavaa :)

Sunnuntai olikin sitten se mun juttu! Heräilin myöhään iltapäivällä ja laittauduin valmiiksi. Kuuden jälkeen lähdin alueelle, ja menin siis tällä kertaa suoraan sisälle alueelle :) Vettä satoi koko ajan, mutta tieto siitä että pian näkee sen ehdottoman ykkös lemppari voutsi vou uuh lalaalaa omg wtf -bändin eli In Flamesin auttoi kestämään! :D Katselin kolmannesta rivistä White Lies nimisen bändin keikan, mikä ei ollut oikein mun makuun... Sen lopettaessa pääsin sujahtamaan eturiviin, ja oikeastaan keikan parhaalle paikalle! :) Olin niin innoissani ja odottavaisin mielin! Siinä seisoskelua tunti pari ja sitten aloitti mun lempparibändi! Keikka oli oikeesti aivan mielettömän huikee, kuuleman mukaan näyin moneen otteeseen screenillä, nappasin soittoplektran ja vielä kotiin kun pääsin niin huomasin että In Flames on lisännyt fb-sivulleen kuvan jossa mä näyn! Aika huikeissa tunnelmissa meni sateesta huolimatta toi sunnuntai :D Tietty moshasin eturivissä taas niskat ihan paskaksi ja biisit osasin lähes kaikki ulkoa joten äänikin vähän lähti :D

Kuvat on taas mitä on, elikkäs kännykkälaatua, enkä jaksanut hirveesti napsia:-)

Freesinä vielä kotona
Ensimmäistä kertaa sisällä Provinssissa!
Päälava
Sitä innokasta odotuksen tunnetta tässä kohtaa!

Keikka oli niin mahtava!! En oikein kerinnyt kuvailla :D
Tää kuva oli siis In Flamesin fb-sivulla. Mä oon tuola vasemmassa alalaidassa ;) 
Litimärkä ja meikit levinnyt, mutta onnellinen plektran omistaja!
Joku tyyppi ihmetteli että otin kuvia itsestäni, joten hän suostui ottamaan musta ja plektrasta kaverikuvan :D
Siinä ne koristaa mun peiliä :3 Huomatkaa myös uudet ja lyhyet ja harmaat kynteni!









Kisses,Silja

10 kommenttia:

  1. miten sä aina nappaat noi plektrat :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noista kumpikin tippu siihen suoraan mun eteen kun olin eturivissä, sitten työnnyin siitä aidan yli silleen ja odotin että järkkäri tulee nostamaan noi mulle :-)) Tuuria ollu matkas!

      Poista
  2. Oliksä yksin siis siel? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. In Flamesin keikalla? Juu olin :D Ei mun kaverit hirveesti metallia kuuntele ;)

      Poista
  3. Jos olit vaa sunnuntaina nii miks sulla on toi kolmen päivän rock-ranneke? Mutta mageeta että nappasit taas plektran! Oot kyllä onnekas ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sisään pääsi vain rannekkella, ja kun menin vaihtamaan mun yhden päivän lippua rannekkeeseen niin toi napsastiin käteen :) Oon kyllä!! ;D

      Poista
  4. Sitte ku oot joku vanha mummeli ni sulla on toi peile täynnä noita plektroja jos joka keikalta melkeen saat aina tonn !! :D Xd hyväää juhannnust , kiitti ku pidät ihanaa blogia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ajatellu että jos nappaan vielä kolmannen niin noista saa kivan tauluryhmän kun laittaa neliön mallisiin kehyksiin :)! Voi kiitos sulle ihana ja samoin! ♥

      Poista
  5. En tiennytkään että tykkäät metalli-musiikista:)

    VastaaPoista