perjantai 21. kesäkuuta 2013

Juo kuoharii, ota kuvii, on niin siistii olla aikuisii

Otsikko ja kuvat liittyvät siis tän viikon maanantaihin! :) Toi mun Laura tyttönen onkin jo aikuinen nainen ja täytti 18 vuotta! Käytiin sitten sen kunniaksi istuskelemassa piknik tyylillä, kuoharia siemaillen ja mansikoita napsien. Räpsittiin myös muutamat kuvat, joista kyllä huomaa että oon ollu edeltävänä yönä In Flamesin keikalla :D

Laurasta on tullu mulle melko lyhyessä ajassa tosi läheinen, ja yksi niistä kaikkein tärkeimmistä ja parhaimmista ystävistä :) Meissä on hirmuisesti samanlaisia piirteitä ja ollaan suurimmasta osasta juttuja samaa mieltä. Sitten taas meidän pienet "vastakohdat täydentävät toisiaan" vaikka toi lause ei meidän mielestä toimikkaan :'D Sori Laura, tiedän ettet tykkää herkistelystä ja tää tämmönen julkinen rakkaudentunnustus voi olla sulle vähän liikaa ;) <3


























Kisses, Silja

10 kommenttia:

  1. Pakko sanoo et tosi upeen näkönen toi mekko sun päällä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paita ja hame, kiitos tosi paljon! :))

      Poista
  2. Entiset hiukset oli hienommat että paremmassa kunnossa minun mielestä. Ehkä vielä vähän vaaleampi tukka vois olla sun juttus, kandee kokeilla! Vaihtelu virkistää varmasti sunki mieltäs.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai ne kokonaan tummanruskeat rapunzelin clipsit? :) Ja nää on oikeesti paljon paremmassa kunnossa, tässä postauksessa olin menny märällä ja moshatulla pällä hiukset auki nukkuun ja aamulla ne oli hirvee takkukasa.... luonnonkihara tekee sitä vaikutelmaa myös:-) Vois joskus varovasti kokeilla! Omaa tukkaa en haluaisi oikein vaalentaa :/

      Poista
  3. Tuo kommentti kyllä kuvastaa myös nyky ajan teinejä..Nimittäin mun mielestä on jotenkin noloa kun varsinkin tytöt ottaa kuvia missä niillä on alkoholipitoista juomaa kädessään..esim olutta,siideriä ym.
    What you think about this?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikä kommentti? :) Mulle ei oo väliä, onko se yks juoma vissy vai skumppa... Se ikä on varmaankin jo ohitettu jolloin "alkoholi oli niin siisti juttu että täytyi ottaa siitä kuvia" :D

      Poista
  4. Meinaatko tehä juhannuspostausta ollenkaan? :) terveisin innokas blogiseurailija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ihana! :) Kyllä, ihan juuri näillä minuuteilla valmistuu ;)

      Poista
  5. miksi sun pitää tyrkyttää persettä esille joka ikisessä kuvassa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näissäkään tyrkytä yhessäkään :D Mulla on notkoselkä, josta on kaikenlaista harmia ja se työntää mun muutenkin kookasta takapuolta ylös- ja taaksepäin.

      Poista