keskiviikko 22. toukokuuta 2013

Muutama kuva lähipäiviltä

Anteeksi postaustaukoilu ja anteeksi jo etukäteen postauksen huonolaatuisuus. Joudun lataamaan kuvat suraan koneelta, kun hetkellisesti loppui tila photopucketista. En ole myöskään kirjoitustuulella, sillä olen hermona koulun valintaohjelmalle.

Mitä olen siis tehnyt lähipäivinä? No ottanut aurinkoa ja urheillut! Ei ole paljoa kamera kourassa pysynyt joten saatte vain muutaman hassun kuvasen :-)

Sain tämöisen herkkuaamiaisen sänkyyn eräs aamu:-)




Käytiin tässä yksi päivä Lauran kanssa piknikillä ja ottamassa aurinkoa Joupiskan päällä. Ja juu naurakaa pois mun ilmeelle :DD
Ja tämänpäiväinen look koulussa! Ihanaa kun voi käyttää jo kaikkia kesäisia juttuja <3













Kisses, Silja

28 kommenttia:

  1. oot kyllä livenä aivan eri näkönen kun kuvissa. oon saanu susta sellasen kuvan kuvien perusteella että oot tosi hyvässä kunnossa (nyt kun sulla tuo fitness elämäntapakin on) mutta olit paljon lihavempi kun mitä luulin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :D Ihan mielenkiinnosta, missä näit mut? :) Mullakin on päiviä jolloin oon pahasti turvoksissa ja nestepöhö päällä.. aika useinkin. Mutta en mä tokikaan missään huippukunnossa ole muutenkaan. Alotin "fitness elämäntavan" 4kk sitten, joten annahan mulle aikaa ;-)

      Poista
    2. voi hohhoijaa.. taas yksi kateellinen huutelee :)

      Poista
    3. Tiedä sitten, mutta itse en kyllä vastaavaa kommenttia kellekkään laittaisi:-)

      Poista
    4. hui kamala, miten joku pystyykin tulla tällaisia tänne kirjoittelemaan!! :o ja taas jälleen kerran propseja Siljalle siitä, miten loistavasti suhtaudut tälläsiin kateellisiin huutelijoihin! Oot mahtityyppi, hyvää kesäää!! <3

      Poista
    5. Oi miten ihana tsemppikommentti! :) Kiitos kovasti ja sulle myös! ♥

      Poista
    6. olen tuo eka ano. näin sut koulussa, käyn samaa koulua. ja juurikin tuona päivänä kun sulla oli nuo camoshortsit. ja mulle on aivan se ja sama onko ihminen laiha vai lihava (kunhan ei terveydelle haittaa) mutta pointtina oli että kuvat antaa erikuvan mitä todellisuus on.

      Poista
    7. Kaikki me näytetään jossain määrin eriltä kuvissa :)

      Poista
  2. mitä tossa aamiaises on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hunajamelonia, nektariinia ja mansikoita :)

      Poista
  3. lukion valintaohjelma on kyllä niiiin pepusta... :s

    VastaaPoista
  4. OLIKO SULLA KORKKARIT KOULUSSA?JA MINKÄLÄAISEN ASUN AIJOT PISTÄÄ PÄÄTTÄREIHIN?(LUKION 1.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kysymys oli nyt jotenkin outo :D Olin melkein koko talven korkkareilla, miksei kesälläkin voisi olla? :) Syynä oli myös se, että haluan 'pehmittää' uudet avokkaat yo-juhliin.

      Lähden jo torstaina Haminaan ja lähden sunnuntaina. Mun "päättäriasu" on siis punainen mekko nellin yo-juhlissa :)

      Poista
  5. http://itisallaboutsomething.blogspot.fi/2012/11/bloggaaja-on-aina-vaarassa_18.html niiin totta joka sana!! :D tuli ihan nää anot täältä mieleen;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis toi oli ihan loistava!! :D Kiitos nauruista ;)

      Poista
  6. Minun mielestäni nuo korkkarit on aika huono yhdistelmä mini shortseihin?:Dsama kuin pistäisi kumpparit ja mekon:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika jännä, mun mielestä toi on ihan tavallinen yhdistelmä? :D

      Poista
    2. munki mielestä tyhmä yhdistelmä, kyl korkkareista saa hienon näköiset shortsien kanssa, mutta asusi on tuossa kuvassa jotenkin "tylsä"

      Poista
    3. Ai, harmi :D Mulle ei vaan oikein oo väliä kuinka tylsä oon koulussa:-) Ja eikö ole joskus hyvä olla tylsä, että erikoisuus sitten erottuu edukseen ;)

      Poista
    4. yleensä tylsä vois tarkottaa vaikka lokärit ja t-paita.
      korkkarit ja mini-shortsit jalassa ei voi sanoa tylsäksi;D?suoraan sanoen vain outo yhdistelmä!

      Poista
    5. Jännä että tää herätti näin keskustelua :D Mulle se on ihan tavallinen yhdistelmä, ei nyt mikään erikoinen muttei tylsäkään. Niinkuin vaikka farkut ja balleriinat :D

      Poista
  7. vähä lepattaa toi sun bikinien yläosa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi ylänaru jäi vähän löysälle kun äkkiä solmin sen :D

      Poista
  8. Siis sulla näkyy persposket noista shortseista melki XD eiks noi oo liia pienet sulle ja liia lyhyet

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis joo apua ei oumaigaad XDD Mun mielestä noi on ihan sopivat, mutta kukin tyylillään. Ja hei, käytänhän mä bikinejäkin julkisilla paikoilla;-)

      Poista
    2. samaa mieltä anonyymin kanssa... enkä kyllä ihan kouluun laittaisi noin paljastavaa asua.

      Poista
    3. Mielipiteitä saa ja kuuluukin olla :)

      Poista