perjantai 5. huhtikuuta 2013

10 tärkeintä tavaraa

Lukijalta sain kivan ehdotuksen postaukseksi, joten toteutan sen nytten. Kyseessä on siis otsikon mukaisesti kuvien muodossa postaus minulle 10:stä tärkeimmästä tavarasta. En omista sinänsä tavaroita, jotka omaisivat tunnearvon. Olen pyrkinyt keräämään muistoja ja tunteita, en niinkään tavaroita. Tietenkin on joitain tärkeitä esineitä, kuten vauvakuva-albumini ja muita vastaavia. Nyt kuitenkin esittelen niitä arkisia tärkeitä esineitä :)

Tässä nämä, eivät ole tärkeysjärjestyksessä:

1. kännykkä, ei kaipaa perusteluja ;-) Taustakuvana niin upea Megan Fox.
2. kukkaro ja sen sisältö. Oon oikein korttien ja lippusten ja lappusten hamstraaja. Noista on kuitenkin suurinosa ilmasia, ja niillä saa kivoja etuja ja alennuksia:-)
3. kamera, kuva otettu känykällä siiskin
4. kalenteri, mun täytyy saada asiat järjestykseen! Mulla on myös melko huono muisti tämmösten juttujen suhteen :D
5. Cliniquen almost powder, luottomeikki!
6. kirja, mulla ei ole hetkeä, ettei joku olisi kesken :)
7. treenitikku, tämä sisältää mun treeniohjelman ja tällä pääsen sisälle tolle toiselle salille
8. vesipullo, aina matkassa! 
9. vakkari laukku, niin koulussa kuin shoppaillessa, sekä matkustellessa.
10. Samsungin notebook, ei varmaan myöskään perusteluja kaipaa? :)











Kisses, Silja

16 kommenttia:

  1. ku teit sen urheilumotivaatiopostauksen ja kerroit kuinka tykkäät lihaksista ja urheilullisesta vartalosta, niin miks sun puhelimen ja tietokoneen taustakuvina on langanlaihat naiset? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on tommosia 'taiteellisia' :) Ja lueppas uudestaan se mun postaus, sanoin niitä naisia silti kauniiksi:) Ja näillä naisilla on upeet kasvot!

      Poista
  2. onks tolla sun näkkärikuvioidulla pankkikortilla joku tarina...? :D +kiitti kivasta postauksesta taas :)!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äitin yks paras kaveri on pankin johtaja, ja kun hommasin tota niin se sano että laittaa jonkun kivan:-) no oleppas hyvä! ;)

      Poista
  3. Vissii korttei sulla;D ja ihana toi laukku<3 #jealous

    VastaaPoista
  4. kun sä tilasit sieltä promgirlistä silloon sen mekon nii miten ne tullijutut meni, kun mulle tuli sähköpostia että pitäis toimittaa jotkut tullaukseen vaikiuttavat asiakirjat ja näin? kiitos jos vastaat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle ei tullu tollasia :o Mutta tullimaksuja tuli n. 100 euroa...

      Poista
  5. voisit tehdä joskus vidoita lisää?:)ei ne voi olla niin hankalia?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne ::D Mutta vois silti tehdä :))

      Poista
    2. Miksi ne on niin vaikeita?:)

      Poista
    3. Mun muistikortille mahtuu vain lyhyt video, en osaa olla luonteva, en keksi mistä teen videon, youtube takkuaa usein ja en saa sitä millään isoks tänne blogiin :D

      Poista
  6. Ei liity kyllä aiheeseen,mutta ärsyttääkö sua koskaan bloggaaminen?esim onko koskaan tunneta että ei jaksais postata matkalla/yms.!?
    Ja kerro kaikki huonot puolet ihan rehellisesti mitkä on ärsyttäviä tai hankalaa?;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just kysy mun ystävä vähän samaa :D Välillä ei oo mitään aiheita, muistikortti jää kotiin, ei jaksais kuvata, ei oo aikaa kirjoittaa, mun mielestä ikinä ei pidä kommentoida sellaista, mitä ei ole valmis sanomaan omalla nimellä, joten säälittävät anonyymikommentoijat ärsyttää, bloggaaminen vie paljon aikaa, ihmiset vääristelee blogissa sanomiani juttuja ja tekee niistä mustavalkoisia :D Nämä ainakin!

      Poista
  7. Tee postaus siitä mitä päivisin syöt :) esim kun treenaat niin mitä syöt sen jälkeen ja miten usein syöt roskaruokaa ja herkkuja :) ruoka on tosi kriittinen asia varsinkin nuorilla kun ollaan muka liian lihavia ja ei syödä kunnolla jolloin lihoaa vaan pahemmin.. Ja lempi ruokasi ja ehdoton inhokki! :D

    VastaaPoista