maanantai 18. maaliskuuta 2013

Will I ever find my way?

Huh, ei oo taas tullu postailtua hetkeen :D Menoa ja meininkiä, toisaalta taas ei mitään erityistä. Kamera unohtuu. En jaksa :D

Nyt tulee tämmönen sekava postaus. Oikeestaan, kirjottamisesta ei tuu tänään yhtän mitään :D Johtuukohan se siitä, että mulla oli niin hauska viikonloppu etten paljoa kerinnyt nukkumaan, vai siitä että nukuin just 2,5 tunnin päikkärit. Lattialla. :D

Noh, kuvia kehiin vaan!


Matkustus look
Omnom, viikonloppu ja rennot eväät
Lauantaina kävin kahvilla Kotkassa sampan kanssa
Nelli ja kummityttö




Lauantaina juhlimassa Nellin isän viiskymppisillä 


Tänään käytiin syömässä Nellyn kanssa sushia. Ihanaa oli viettää aikaa tämänkin rakkaan naisen kanssa <3
Tältä näyttää mun siivottu vaatekaappi! Sain kivasti annettua vaatteita pois, ja siivosin samalla :)










Kisses, Silja

35 kommenttia:

  1. Kauniit asut teillä siel 50 vuotis juhlilla ollut!:)

    VastaaPoista
  2. toi ensimmäinen kuva wouu oot niin upee :-)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!! Te lukijat pelastatte aina mun päivän :)

      Poista
  3. onpas sulla paljon vaatteita?:O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa liikakin minulle, en oikein kerkeä käyttämään kaikkia :D Mutta onhan monilla paljon enemmän :)

      Poista
    2. niin itsellä sama ongelma kun vaatteita on rehellisesti liikaa niin sitten loppuu oikeestin tila ja ei haluu luopua mistään:D

      Poista
  4. Heeeeei mistä mä näkisin BMS jaksot alusta asti? Tuleeko se tvstä? Ootko ite ladannu netistä vai mistä katot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä latasin netistä, löytyy hyvälaatusina sieltäkin :)

      Poista
  5. Aivan älyttömän ihanat nuo korvikset!

    VastaaPoista
  6. Hei pakko kysyy et ku käyt noin useesti salilla viikos nii harrastatko koskaa mitää aerobista esim. Juoksua tms? Ja onks sulla hyvä kunto?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerran viikossa mulla on aerobinen päivä :) Alan juoksemaan sellasta netistä tulostettavaa juoksukoulua aina keväisin kun lumet lähtee. Mulla ei ole mikään hirveän hyvä kunto, ja inhoan juoksemista sillä mulla on tosi huonot keuhkot :D

      Poista
  7. Missä syöt yleensä sushia? En ole ikinä syönyt sushia niin olisi kiva tietää että missä kannattaa käydä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seinäjoella on vain yksi paikka (tietääkseni) ja se on Asiandiamond :) Mutta ulkomailla syön ja jos joillain muilla paikkakunnilla sattuu listalla olemaan :) En ole vielä ikinä missään huonoa sushia saanut :D

      Poista
  8. koska uutta postausta?...viikonloppuna?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon Kuopiossa :) Ehkä kerkeen vast maanantaina :D

      Poista
  9. Näenkö oikein että sulla ois uudet kynnet, saisko kuvaa?:)) ja ois kiva jos tulis postailua useammin :<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohin ottaa noista kuvan ::D Mulla ei riitä aiheita! :D Oisko ehdotuksia? :)

      Poista
    2. Päivä kuvina, perus kuulumis postaus, outfit postaus.. siinä jotain ideoita! :)

      Poista
    3. Kuulumispostauksia mulla on oikeestaan kaikki :) Päivä kuvina mulla olis joskus tarkotuksena toteuttaa!

      Poista
  10. moi, suosittelen sulle stadin sushibaaria! Ihan sikahyvää sushia:-)

    VastaaPoista
  11. Hei tunnetko Vieno Annala nimistä ihmistä? tai tunsitko?
    kun olette lapualla asustelleet ja eräs sen niminen on siellä myös asunut ja sattuu olemaan mulle sukua :D

    VastaaPoista
  12. Thе bгownie iѕ ѕlicеԁ
    from a typе of dense, гich сhocolate cakе, ωhich is in texture liκe a сross between a coοkіе аnԁ a саke.

    Ϲhocolatе cake, stгawbеrгy cаke, ice cгеam caκe, butteг
    сaκe and fruit cаke аre sоme оf thе саκes that уou can thіnκ оf seгνіng for a pагtу.


    Herе iѕ my sitе :: visit this website

    VastaaPoista
  13. Koska uutta postausta?

    VastaaPoista
  14. Mun mielenstä sulle on annettu PAljon postaus aiheita,mutta miksi vieläkin Ei muka ole aihetta?:D
    Videoita voisit tehdä enemmän.myös esim huoneen tarkemman esittelyn,myday ,laulujen esittely,YMS.
    Moni muukin on ehdotellu kaikea .joten omien juttujen lisäksi voit myös tehdä tällaisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen yrittänyt kirjoitella aiemmin annetuista aiheista, mutta jotenkin niistä ei ole onnistunut kirjoittaa luontevasti tai kuvamateriaalia puuttuu, olen pahoillani :)

      Videot on tosi hankalia, ja jotenkin en tykkää tehdä niitä :D Huone on esitelty melko tarkasti tämän kämpän postauksessa. My day postaus on tulossa, kunhan aikaiseksi saan! :) Lauluja voin laittaa kyllä.

      Kiitos ehdotuksista!

      Poista
    2. Voisit myös vaikka pilkkoa postauksiasi, esim. Olisit voinut laittaa kuopion ostokset vaikka huomenna erillisessä postauksessa. Ja ei postausten aina tarvi olla jotain erilaisia, vaan voisit vaan kirjotella välillä jotain vähän lyhyempiä postauksia, missä kerrot millanen päivä ollu ja millanen fiilis ja muutenvaan millanen meininki :) kato vähän millasia noi suositut bloggaajat bloggailee ja inspiroidu !

      Poista
    3. Yleensä laitan ostokset erikseen, mutta muuten olisi tullut kännykkäkuvien takia niin huonolaatuinen postaus :) Vois koittaa tehä tommosia 'tänn hetken fiilis' -postauksia sitten enemmän :) Mä luen moonia suosittuja blogeja, mutta niistä ei aina saa esimerkkiä tähän omaan :D

      Poista
    4. tarkoitin siis laukkuja,kirjoitusvirhe.

      Poista
    5. Aa se olisikin hyvä idea :)

      Poista