maanantai 25. maaliskuuta 2013

Viikonloppu Kuopiossa

Lähdin perjantaina koulun jälkeen taas suuntaamaan junalla kohti tuota ihanaa Itä-Suomea, mutta tällä kertaa Kuopioon. Matka meni muuten oikein mukavasti, mutta juna oli myöhässä yli tunnin, johtuen edellä olevan junan hajoamisesta. Kuitenkin siinä yhdeksän maissa pääsin perille, ja Milma ja hänen isänsä olivat vastassa. Tunnen Milman Nellin kautta, jotka ovat pikkuserkukset. Matkalla ajeltiin Filmtownin kautta ja vuokrattiin hempeä tyttöjen nyyhkyleffa :-) Ilta meni oikein mukavasti ja puuhasteltiin ja juteltiin muutakin tyttömäistä :D

Lauantaina oli herätys kello 10 ja laittautumisten jälkeen suunnattiin shoppailemaan matkukseen, joka on melko uusi ostoskeskus Ikean yhteydessä. Sielä oli paljon hyviä liikkeitä, kuten Newyorker, Bikbok ja taivaallinen sushiravintola. Kun oltiin shoppailtu aikamme, käytiin syömässä sushit ja suunnattiin bussilla keskustaan, josta mä hain itselleni uudet Converset. Napattiin tällä kertaa FIlmtownista mukaan komediaa ja mun suosikki animaatio, sekä pussilliset irtokarkkeja. Ilta meni leffojen, Earth Hourin (osallistuivatko lukijatkin tähän loistavaan tempaukseen?), hauskojen Youtube videoiden ja jutustelun parissa.

Sunnuntaina pakkailin ja laittauduin, minkä jälkeen Milma ja hänen isänsä heittivät mut keskustaan. Menin mun toisen Kuopiossa asustelevan kaverin, sampan, luona käymään. Se opetti mua soittamaan kitaraa (mulla on viikon päästä musiikinkurssin kitaranäyttö!) ja lähdettiin kiertelemään keskustaa ja käytiin kahvilla. Kierreltiin vielä hetki, napattiin mun laukku sampan kämpiltä ja jatkettiin juna-asemalle. Paluumatka sujui muuten hyvin, mutta käteisen puutteessa ja Visa electron matkassa käväisin nälkäkuoleman partaalla. Onneksi kotona odotteli äiti ihanien ruokien kanssa! <3 Loistava viikonloppu kokonaisuudessaan :)

Teidän ihana bloggaajanne unohti sitten muistikortin kotiin, joten kuvat reissusta ovat laatua kännykkä :))) Ostokset kuvasin kotona paremmilla vehkeillä

Unisena kolmen tunnin päikkäreiden jälkeen :-) 
Ei meillä oikeesti näin iso kokoero ollu :D kuvauskulma.. 
Shopping-look: toppi/HRC bolero/tanska farkut/Levi's kengät/Converse sormus/Glitter laukku/GUESS muut korut/Israel
Milma syömässä
Silja syömässä
omnom

Olis huvittanu sutata mun naama :D Näytän ylimieliseltä ja lihavalta, älkää välittäkö :-)


Mustat matalapohjaiset Converset, 80e KooKenkä
Sormus 8,90e korvis 5,90e Glitter (ostin osittain lahjakortilla)
Nilkkasukkia, 7,95e kpl H&M
Mustat treenihanskat 19,90e Nike

Bikerjacket 49,95e Newyorker
Pääkallohuivi 5,95e H&M
Tein mun ensimmäisen quotekuvan, mitäs pidätte? :D Toi teksti on varmasti monelle tosi osuva ja mun Instagrammia seurailevat näkikin tän jo :) 













Kisses, Silja




26 kommenttia:

  1. Se tunne ku sun puhelimes on parempi laatu ku mun kameras...:D Ja vähä oikeesti näytän pienelt tos sovituskopis otetus kuvas XD mut ihana postaus;)

    VastaaPoista
  2. Miks piirrät yhtäkkiä noin paksut ja tummat kulmas, se oli paree mikä sulla oli hetkisitte:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koska oon antanut mun kulmakarvojen kasvaa luonnolliseen muotoon, joka on mulla paksumpi :) Mielipiteitä ;)

      Poista
    2. Tuli tuosta toisen anon kommentista muuten mieleen kun olet usein sanonut että sinulla on 'harvat' kulmakarvat. Tiesitkö että ripsiseerumia voi käyttää myös kulmakarvoihin? Eräs parturi kertoi siitä minulle ja ajattelin mainita jos et asiasta ole tietoinen! :)

      Poista
    3. Aa kiitoksia vinkistä!! :)

      Poista
  3. mistä noi sun niken hanskat on ostettu! mun pitäis saada sellaset:--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ettiny noita ikuisuuden!! :D Helsingistä, Seinäjoelta, Israelista ja aina koot loppu.. Nytten tuolta Kuopiosta oisko ollu Sportiasta löyty :)

      Poista
    2. joo niin mäki oon ja ärsyttää ku mistää ei löydy:( mut kuopio vähä liian kaukana mulle:Dd

      Poista
    3. Joo onnea etsintöihin!! :)

      Poista
    4. mun mielestä sillä kuopion sportialla on nettikauppasivut pystys :)

      Poista
    5. Käyppäs vilkuilee sieltä Roosa :)!

      Poista
  4. miksen tajua tota sun quote tekstiä...tai tota loppua...voikko suomentaa tähän ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella karkea suomennos on näin: "On vaikeaa odottaa jotakin, josta tiedät ettei se välttämättä ikinä tapahdu, mutta vielä vaikempaa on luopua silloin, kun kyseessä on kaikki mitä ikinä halusit" :)

      Poista
  5. Mitä ihmettä, oot menny jonkun kauheen nuoren tytön luokse yöksi..? Montako vuotta teillä oikein on ikäeroa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kolme vuotta nuotempi :D Ompas hirveää! Itselläsikö kaikki kaverit on juuri tarkalleen sinun ikäisiäsi? Osa kavereistani on melkein 5 vuotta vanhempia, miksei siis voi olla myös kolme vuotta nuorempi..

      Poista
  6. liittyyks toi quoteteksti jotenkin suhun itseesi henkilökohtaisesti :-)? Sori jos on liia henk.koht.kysymys:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mitään:) Ja juu, oikeastaan liittyy :D

      Poista
  7. Älä oo niin kriittinen susta otettuja kuvia kohtaan, mun mielestä tässäkään postauksessa ei ole yhtää huonoa kuvaa susta!:)

    VastaaPoista
  8. Heippa :) Onko sulla siis geelikynnet vai akrylli? Oon luultavasti geelikynsiä hankkimas. Kummat sun mielestä on paremmat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut pian 5 vuotta rakennekynnet. Ensimmäiset yli 3 vuotta oli geelit ja nyt pian tulee kaksi vuotta akryylejä täyteen. En missään nimessä vaihtaisi enää geeleihin! Akryyli on vahvempi materiaali, tarvitaan ohuempi kerros, ei sitä uunin kanssa sähläämistä, voi tehdä 3D kuvioita, ei tarvita tippejä ja hinta on sama!

      Poista
    2. Geelikynsiinkin saa tehtyä 3D kuvioita ;)

      Poista
    3. Akryylillä tulee kivempia, mutta tämähän on vain mielipide!! :)

      Poista
  9. vastaako nuissa converseissa koot esim.jos on koko 39 niin onko se sillon myös sen kokonen vai iso vai liian pieni?:)kiitos vastauksesta kun oon itekki ostamassa tosta mallista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun koko on yleensä 38, nää on 38 1/2 :D

      Poista