lauantai 16. helmikuuta 2013

Wanhat 2013

Ihan ensiksi haluan kiittää teitä kaikkia, mun blogissa on nyt vierailtu 250 000 kertaa! Ihan huikeeta, toihan on neljännes miljoona :D 

Kävin torstaina katsomassa wanhojentansseja Lapualla, ja perjantaina Seinäjoella. Lapualla tanssi lähimmistä ystävistä Julia, Niina, Elli, Sofi, Santtu ja Joona. Seinäjoella vain Emilia. Toki paljon kavereita ja tuttuja, mutta nämä niistä lähimmistä :) Täälä Seinäjoella moni -95 ei tanssinut ollenkaan.

Jos nyt pitää tehdä vähän vertailua, niin Lapualla oli enemmän ystäviä tanssimassa, kauniimmat koristelut, tiiviimpi tunnelma ja lämminhenkisempi kokonaisuus. Seinäjoella taas oli paremmat koreografiat ja musiikit, hauskempi nuorten oma tanssi ja enemmän pareja. Mutta eroihin voi vaikuttaa myös joissain jutuissa se, että Lapualla olin katsomassa iltaesitystä ja Seinäjoella kouluesitystä.

Kaikki ystäväni olivat aivan mielettömän kauniita prinsessoja, ja tunteellisena ihmisenä liikutuin Lapualla läheisteni kauneudesta niin, että tuli kyyneleet silmiin :') Nyt vaan omia tansseja odottelemaan!

jakku/H&M  mekko/kirppari  koru/Kappahl  kengät/Tamaris
Ystäväni Arvi oli juontamassa - ja hyvin juonsi!

Sofi, Niina, Julia
Sofi, Niina, Julia
Santtu
Elli ja Joona
Kaksi pikkuprinsessaa sävysävyyn ! (kolmaskin taustalla :3)
Julia, Niina, Sofi, Santtu, Elli
Mun prinsessat <3
Nellyn kanssa katsomassa Seinäjoella. Mulla ei oo meikkiä juuri ollenkaan :D

Emppu ja Tuomo
Empulla oli kampaaja vasta koulutanssien jälkeen, jos joku ihmettelee miksei Empulla ole kampausta:)













Kisses, Silja





12 kommenttia:

  1. uu ihania kuvia<3 ja kiva ku olit kattoos meidän vanhoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli niin ihania kuvattavia <3 Ja oli kyllä kivaa olla kattomas! :) Vaikka myöhästyin pari sekuntia ;D

      Poista
  2. Voi eikä, tulee hirvee mekkokuume!! Superkauniita mekkoja ja ihania tyttösiä. :)

    VastaaPoista
  3. Oon kans seinäjoen lukion juniori ja sielähän tanssi myös sun kaveri Ansku? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ja oli muuten yksi kauneimpia sielä :) Niinkuin tuossa lukee; Emppu oli ainut mun parhaista ystävistä, Anskukin on kyllä hyvä kaveri :)

      Poista
  4. Itse olin katsomassa koulusta Lapualla,ja niin iihania mekkoja♥
    en malta odottaa omia wanhojen tannseja mutta niitä ei mun kyllä vielä kannata odottaa:D
    ootko itse yhtään suunnitellut sun tulevaa pukua,kampausta tai paria?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä! <3 Haluan kirkkaanpunaisen mekon :) Kampauksen ja meikin haluaisin laittaa ammattilaisilla, muuta en ole miettinyt :D

      Poista
    2. niin no aikaa onneksi on vielä miettiä;)

      Poista
  5. yhes postaukses sanoit että sun kuppikoko on 70D tai 75C. mulla on sama. mistä kaupoista löydät noita 70D kokoa ?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Esim. Change tai täälä Seinäjoella Evelyn :) Oonpas pari kertaa löytäny ihan H&M:tä! :D

      Poista