sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Let this moment be a sanctuary

Viikonloppu taas hurahti niin nopeesti ohi! Kelpais vielä pari päivää lisää ;)

Perjantaina tein pidennetyn salitreenin, ja istuin pitkään ip-saunassa. Tuli siinä sitten vähän kiire, että kerkesin seiskaksi The hope of man -nimiseen tapahtumaan seurakunnalle. Tapahtuma kesti varmaankin yhteen(?) asti ja en voi muuta sanoa, kuin että ihan mieletön tapahtuma! Jatkettiin siitä sitten syöpöttelemään abc:lle (koska mikään muu paikka ei ollut enään auki) ja vietettiin aikaa porukalla. Kiitos kaikille illasta!

Kuten näätte, huikee meno!
Mun hyvä ystävä Hanna kävi myös puhumassa yleisölle siitä, miten usko on muuttanut sen elämää
Söin abc:llä kanasalaatin, namsk!

Lauantaina heräsin joskus kolmelta iltapäivällä, ja puoli viideltä Julia tuli Seinäjoelle. Kierreltiin vähän H&M:llä, koska Julialla oli tarkoitun löytää wanhojen jatkoille bilemekko. Noh, sitä ei löytynyt ja ajeltiin meille. Hetken päästä tuli Sofi ja Niina meille, ja laiteltiin herkut valmiiksi. Meitä oli neljä eronnutta tytsyä - ilta oli siis täynnä keskustelua, tunteita, naurua ja kyyneleitä. Meillä oli tosi ihana ilta ja oli mukavaa nähdä tyttöjä pitkästä aikaa. Julia oli vielä pisimpään, ja katsottiin melko tylsä kauhuleffa, jonka päätteksi minä nukahdin sohvalle :D



Sofi, (minä) ja Julia <3
Lisäää ruokaa namnam 
tylsä leffa
Sori tytöt =D Sofi ei ainakaan ilahtunut kuvaamisesta ;D 

Tänään olen perus sunnuntai tyyliin istunut koneella ja rentoutunut. Sain myös äitin leipomaan laskiaispullia, nams! Huomenna olisi kemian koe ja koulu alkaa 11.15 saas nähdä jaksanko lukea enään :D



Sain myös blogihaasteen Ireneltä jossa piti kertoa 8 satunnaista asiaa itsestään:

1. Jos saisin valita, olisin varmaan joka ikinen viikonloppu Haminassa :D Ihana paikka!
2. Mulla on univaikeuksia, enkä meinaa saada unta iltaisin
3. Haluan häämatkalle Sydneyhyn, Australiaan. Paras matkakohde jossa olen käynyt!
4. Puhun paljon ja liian kovaäänisesti
5. Rakastan lukemista, etenkin fantasiakirjallisuutta. Mun lemppari kirjasarja on Black dagger brotherhood
6. Yks paras stressinlievittäjä on shoppailla alusvaatteita
7. Kaikki juhlat on ihania! Häät, rippijuhlat, ylioppilasjuhlat, nelikymppiset - kaikki!
8. Tykkään olla välillä yksin. Monen tunnin junamatkat ilman seuraa on huippuja!










Kisses, Silja


12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mitähän hittoa oon ajatellu XD Hhah jep, oon tuonkin niin monta kertaa kirjottanu, mikähän ajatuskatkos lie tullu :D Kiitti huomiost!

      Poista
  2. Siis hyi ei mikä kuva näytän apinalle :DDDD mutta oli kivaaa pitkästä aikaa pus♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Halusin että säkin oot eet yhess kuvassa, ja oisit nähy ne muut =DD Jep kiitti teille <3

      Poista
  3. Haluisin näin kiinnostuneena kansalaisena tietää että miten se usko muuttaa jonkun elämää, kun en itse ole ikinä kuullut kenenkään uskostaan kertovan, niin miten esimerkiksi tuo ystäväsi uskon vaikutuksia kuvaili :-)

    VastaaPoista
  4. Tämä on Hannan oma asia, enkä siksi halua alkaa puhumaan siitä tässä :) Kirjoita googleen, löydät varmasti vastaavanlaisia tapauksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ymmärrän täysin! :-) pitääpäs kokeilla googlata!

      Poista
    2. Hyvä että ymmärrät :)! Kun ymmärrän kyllä mielenkiintos :)

      Poista
  5. ootko ruvennut piirtämään kulmiasi enemmän sillä näyttää siltä:)?paremmat kuin edelliset mielestäni jos oikein näen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä aika kauan oon tehnyt tummat ja vähän paksummat kulmat! :) Mun on pakko, koska omat on tosi vaaleat ja harvat :<

      Poista