maanantai 7. tammikuuta 2013

I'm Back!

Heippa taas muruset! <3

Ei, mä tai mun blogi ei olla kuolleita =D Kone hajosi lomalla, joten sai bloggaajakin pidettyä kahden viikon loman ;) Tästä eteenpäin pyrin taas postailemaan tavalliseen tapaan!

Mun elämään on mahtunut kahden viikon aikana Haminaa, tunteiden vuoristorataa, ruokaa, ystäviä, hauskanpitoa, junamatkoja, Hobitti, Helsinkiä, shoppailua toisten vaatekaapilla, alennusmyyntejä ja vielä vähän lisää Haminaa! Mun elämässä on tapahtunut hiljattain muutoksia, joten voi olla ihan hyvä että pidin pienen tauon. Onneks oon päässyt myös pois täältä välillä, tonne niin ihanaan ja herttaiseen Haminaan :) Noh, uusi vuosi sekä uudet kujeet, here I come!

En oo myöskään kuvaillut hirveän paljoa, muutama kuva tullut lähinnä kännykällä näpsittyä :D


Tätä junassa istuskelua on tullu tehtyä lähiaikoina :D
Sinkkutytöt viihteellä! Kuva ei mikään hyvä meistä, mutta toi nainen on rakkautta <3 
Vuosikin tais vaihtua? ;D
Uudet kynnet
Sama nainen ulkoa, uusi ihminen sisältä!









Kisses, Silja

17 kommenttia:

  1. Erositte Taavin kans? ;o

    VastaaPoista
  2. Ihanat kynnet ! :) ja harmi että erositte :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon! :) Näin on kuitenkin parempi

      Poista
  3. Tää on eka kerta kun tänne postaan, mutt oli pakko sanoo.

    Mun mielestä ihmiset voi lopetta ton erohössötyksen. Ohan se kamalaa joo, mutta tohon kysymykseen Silja on vastannu jo monet kerrat. Erot kasvattaa ihmisiä ja löytää itestäänkin uusia puolia. Eikä siitä mun mielestä kannata jauhaa blogissa, ellei Silja siitä itse jotain postausta tee. :)

    Oot uskomatton kaunis ja vaikutat ihanalta persoonalta. Ansaitset parempaa. :)

    terkuin, Prinssi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä toisaalta ymmärrän mun kommentoijia, koska oon itekkin utelias ihminen ja kai ihan hyvä saada selbennys asioihin :-))

      Kiitos paljon kommentista!

      Poista
  4. Ihanaa et rupeet postaamaa taas! :) -maria

    VastaaPoista
  5. IHANAA!oon odottanut kuin kuuta nousevaa uutta postausta!:D
    oon ajatellut laittavani geelikynnet mutta harrastukseni rajoitta:(
    paljonko sinulla maksaa laitaa ne?:)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos paljon! <3 Suosittelen ennemmin akryylejä, mulla maksaa huolto 60e :)

      Poista
  6. miks sulla menee toi peukalon kynsi tollain hassusti alaspäin taittuu :d

    VastaaPoista
  7. Heips! Löysin just blogis, oon selaillu vanhoja postauksia ja vaikutat tosi herttaselta ihmiseltä :) jään seurailee! Noi kynnet on kivan yksinkertaiset mutta kauniit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa saada uusia seuraajia! :) kiitos paljon :D

      Poista
  8. olitko siis siellä RUKin tanssiaisissa silti vai miksi Haminassa :o? ois kiva saada kuvaa mekosta vaikka et oisi olllut/olit siellä=) odotin tosi paljon että saisin siitä ja lookistasi postausta ! mut jakselemisia, oot vahva tyttö ja kiva että postailet taas !:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En siis ollut, Taavilla oli toinen avec. Ja juu, niinhän minäkin odotin että saisin siitä postailla, mutta ei :D Kiitos kommentista ! :)

      Poista