perjantai 18. tammikuuta 2013

Fantastic Friday

Mulla on ollut ihana perjantai! Aamu alkoi ihanasti äitin tekemällä monipuolisella aamiaisella, koulu meni mukavan nopeasti, ja tuntien asiat olivat mukavan helppoja! Koulun jälkeen mentiin Mimmun kanssa syöpöttelemään lounasta Rossoon, ja kahvitteleman (tai join kylläkin teen) CoffeeHouseen :) Hain myös pari ihanaa bondeau-yläosaa, jotka ovat jääneet houkuttelemaan Vero Modassa! Sitten kierreltiin vähän kirppiksiä, en kylläkään mitään löytänyt =D Kävin tekemässä salitreenin, ja kotona saunoin ja ilokseni huomasin, että äiti oli tuonut pari mukavaa juttua Vaasasta :)

Nyt ilta jatkuu hyvän musiikin, sarjojen, lueskelun ja oman itseni seurassa! Huomenna olisi tiedossa serkun 18-vuotis sukulaissynttärit, ja piiiitkästä aikaa 'poikienilta' mun ihanien Lapuan kaveripoikien kanssa! Odotan huomista jo :D

Huono kuva päivän outfitista !



5,95e Vero Moda

16,95e Vero Moda
KICKS:in itseruskettavaa ja Triple Dry:n superpitävä antiperspirantti!










Kisses, Silja

16 kommenttia:

  1. onko sulla siis kokemusta tosta antiperspirantista? mulla ois tosiaan superpitävälle käyttöä :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollut kans se ongelma, ettei mikään pidä! Tota kokeilin sitten mun yheltä kaverilta kun mentiin reivaan, ja oikeesti toimi! :))

      Poista
  2. mitäs meinaat näitten sun kaveripoikien kans tehä :D :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkea tavallsta hauskaa :) Käydään syömässä, katotaan leffa, jutellaan varmaan pelataan jotain, semmosta mukavaa illanviettoa! :D

      Poista
  3. Mitä on 'pari mukavaa juttua vaasasta'? Jäi häirittemään kun et maininnut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tuo viimeinen kuva :D Esitin asiani vähän huonosti.. :-)

      Poista
  4. oih, oon tavallaan kade sille, et sun elämäs tapahtuu niin paljon!! Tottakai se riippuu itsestä, ja olet sen ansainnut, mutta käy kateeksi!! :D NAUTI!! :)

    VastaaPoista
  5. waah, voi että mää rakastan tätä sun monipuolista tyyliä! :) Itse en ehkä uskaltais käyttää tollasia yhistelmiä, mut sopii tosihyvin!!
    mutta, tää robotti juttu on inhottava (tekstintunnistus laatikosta):D voit poistaa sen blogin asetuksista ellei se oo sitten tarkoituksella :)
    Oot ihana! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ite tykkään melkein kaikessa monipuolisuudesta, enkä rajota itteäni! :) On kivaa esim. olla välillä vähän tommonen rock ;) Kiitos paljon!! :)

      Kiitos vinkistä :D

      Poista
  6. minkä nimisiä lapualaisia kaveripoikia ?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyösti, Teemu, Arvi, Joona ja Tuomas :)

      Poista
  7. oon miettiny että kun sjoellahan on lady linen lisäks fressi ja sun gym yms, niin onko jotai tiettyä syytä miks oot valinnu lady linen ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä kehuttiin, ja se vaikutti hyvältä :) Oon kyllä tyytyväinen!

      Poista
  8. kai teet postauksen vallattomasta eilisestäsi?:)

    VastaaPoista