tiistai 4. joulukuuta 2012

Luukku 4: Ensimmäiset joululahjat!

Tänään oli postiin tullut mun ensimmäinen joululahja <3 Kiiruhdin hakemaan sen postista ja tyykkän kyllä! Toi toppi on niin magee :D Sitten samalla siinä postijonossa odotellessani huomasin, että viereisessä jonossa olevalla naisella oli valkoiset lämpimät nahkahanskat! Oon ettinyt semmosia tosi kauan, joten kysäisin naiselta, että mistä ne on ostettu. Kertoi ostaneensa ne AUKIA:sta, joten ryntäsin suoraan sinne. Jäljellä oli vielä yksi pari, just mun koossa! :D Äiti lupasi sitten että saan ne joululahjaksi :)


KINGSROAD nettikauppa, 24,50e postikuluineen
AUKIA, 74,50e






Kisses, Silja

41 kommenttia:

  1. Tollaset hanskat olis varmasti saanu paljon halvemmallakin, miks pitää tuottaa vanhemille tuskaa ja ostaa aina kallista? Yhtä lämpösetki olis varmasti ollu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. koska silja on ainut lapsi jonka täytyy aina saada vain parasta.

      Poista
    2. Tollasia hanskoja ei oo MISSÄÄN. Oon viime talvesta asti ettiny, joten ite en kyllä löydä halvempia mistään :D Ja voivat olla kerralla kalliit, mutta kestävät pitempään ja ovat sijoitus :)

      Poista
    3. Ja juu, aina vain parasta!! :o En tiiä miten tulisin toimeen ees toisiks parhailla jutuilla :s

      Nyt vähän ajatusta mukaan näihin anonyymeihinkin kommentteihin! :) Ja ihan kuin kukaan ei ikinä ostaisi mitään laadukasta?

      Poista
    4. Ei kyse ole siitä ettei saisi ostaa laadukasta,mutta toi kuulostaa muista nii kermaperseeltä...ei me muut vaa soiteta porukoille yhtäkkiä et "käyn äiti ostaas kaheksankympi lapaset" :D muita vituttaa ku leuhkit joka paikassa sun (tai siis porukkojes rahoilla)

      Poista
    5. Ei mulla mitään muuten tätä blogia vastaan oo, hieno blogi ja sillee :) ihmettelen vaan että miks pitää olla kaikki niin kallista. sun opiskelupäivistä tulee tosi kamalat jos totut tohon kohteluun isukilta ja äitiltä. nyt silja skarppaat ja meet vaikka töihin ens kesänä! :D Hyvää joulua!

      Terveisin, ykkösanonyymi.

      Poista
    6. No kyse onkin vaateparista joita ollaan etsitty äitin kanssa nyt vuosi yhdessä :D Ja koska siis mulla on tämä 'joululahjoja vähitellen ennen joulua' -sydeemi, niin voi pyydellä joulun alla lahjoiksi kaikkia tarpeellisia tavaroita :)

      Ja tosta voin olla hivenen eri mieltä, mulla ei oo tapana leuhkia meidän perheen rahoilla :D Jos sellaisen käsityksen saa, niin on kyllä väärässä. Ihan yleistä on julkaista merkki ja hinta blogissa, että ne jotka ovat kiinnostuneita samasta tuotteesta tietävät kannattaako lähteä hakemaan :D

      Poista
    7. No kiitos :) Miksi ei saisi olla kallista? Jos rahaa jää yli, niin pitäisikö sitä vain ihastella lukuna pankkitilillä? :D Mielestäni rahaa kannattaa käyttää, se pyörittää tätä taloutta :)

      Mutta onneksi mun vanhemmat voi tukea mua myös silloin, jos itsellä ei lääkiksen lisäksi ole energiaa tehdä muita töitä. Ja lääkiksessä alkaa onneksi tienata itsekin aika nopeasti :) Ja olis tarkotuksena hakea töitä ensikesänä. Hyvät joulut myös!

      Poista
    8. ymmärrän kyllä jos teillä on rahaa niin sitä voi käyttää mutta älä kirjoita 'en pyydä tänä jouluna paljoa' koska se on naurettavaa. En kyllä sitten tosiaan tiedä että mikä teillä on paljoa, 5000e lahjat saatkin tänävuonnna vain 2500e?...

      ja kyllä kannnattaa omillaan oppia pärjäämään tuut olemaan aika kusessa tulevaisuudessa muuten:)!

      Poista
    9. Jouduin jo tonne eddelliseenkin kommentoimaan, että oon näköjään ilmasissu itteeni väärin. Tarkotin montaa tavaraa, en puhunut rahallisesta summasta. Ja näin ihan nopeasti laskettuna, mun lahjat tulee maksamaan n. 300-400 euroa :D

      Mä en tuu olemaan ikinä elämässäni kusessa, sitä päivää et nää. Mä oon sinnikäs, enkä anna helpolla periksi. Mä oon hoitanut oman elämäni niin, etten tule sellaiseen tilanteeseen päätymään. Ja jos tapahtuu minusta riippumaton onnettomuus, mulla on ihmisiä tukemassa.

      Pitäisikö sun mielestä 16-vuotiaan jo tienata koko päiväisesti ja hoitaa omaa talouttaan? :D Se on mahdollista, muttei mielestäni vaatimus ja olettamus.

      Poista
    10. miten sä voit olla noin varma siitä että sun elämäs kulkee pelkästään vain hyviä raiteita pitkin ja et tule ikinä olemaan missään asiassa kusessa? mietimpä vain että miten sä voit noin varma olla kaikesta :D

      Poista
    11. Koska se on mun luonne:) Mutta tuossa mainitsinkin, että elämä voi mennä perselleen itsestä riippumattomistakin syistä..

      Poista
    12. miten sä olet hoitanut oman elämäs niin ettet tule koskaan olemaan kusessa ?

      Poista
    13. Panostan koulutukseen, pidän itestäni henkisesti ja fyysisesti huolta, mulla on laaja sosiaalinen tukiverkko, mulla on mun usko yms. Noi on tollasia asioita joihin itse kykenen vaikuttamaan :)

      Poista
    14. Usko? et ole kertaakaan tän blogin puolella maininnut et olisit uskossa, ja sun elämäntyyli ei oikein kuvasta sun vakaumusta.

      Poista
    15. Kyllä vain, olen ollut koko elämäni uskossa :) Ja olen myös blogissa maininnut. Sulla ja mulla taitaa olla erilaiset käsitykset uskosta, mutta tää onkin onneks mun oma asia.

      Poista
    16. aika kateelliselta kuulostaa noi anonyymit, ja oon samaa mieltä että jos on ylimäärästä rahaa niin miksei sitä saisi käyttää :o
      vähän joulumieltä nyt ihmiset!

      Poista
    17. Anteeks pakko kysyy, mutta miten sä oot noin varma et pääset lääkikseen? Siis jos sä et siel vielä oo? :D

      Poista
    18. Se on musta itestä kiinni :) Otan opiskelun tosissaan ja pidän arvosanat tarpeeksi hyvinä, sitten käyn valmennuskurssin ja luen pääsykokeisiin kuin hullu ja yritän niin kauan että pääsen:D

      Poista
  2. Ei helvet ! muija soittaa vaa äitille et ostan 75euron lapaset xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onnittelut kommentin tasokkuudesta :D!

      Poista
  3. Kiva toppi:)vietätkö joulun perheesi kanssa vai onko teidän kanssa joku muukin sitä viettämässä?:)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) <3 Mennään mummulaan jouluksi, missä on mun äidin puolen sukulaiset :D

      Poista
  4. Heippa ! :) tuli mieleen, että sunhan kantsis tehä joku talvisempi banneri nyt ku on luntaki ja kaikkee ja ku pidät joulukalenteria nii sopisi teemaan paremmin ku toi kesäne:)! Vaik oon kuullu et niis on paljon vaivaa:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon itekin haaveillu että saisin vähän talvisemman bannerin aikaan! :D Mutta se on tosiaan todella työlästä :<

      Poista
  5. Olipas tolla yhellä anonyymilla vähän huonopäivä...Silja sulla on mahtava taito perustella asioita,oikeesti!:D Oon lukenut sun blogia jo aika kauan ja aina kun tulee tollasia "ikäviä" anonyymeja jotka ei oikeen hallitse puheitaan tai purkaa viahisuutensa suhun,hoidat tilanteen aina tosi järkevästi ja hyvin perustellen!:)♥

    ..JOO kommenttini oli vähän hassu mutta joo:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siltä vähän vaikuttais... Ihanasti ajateltu, kiitoksia paljon! :)

      Ja sun kommentti oli just TÄYDELLINEN saamaan mulle hyvän fiiliksen tälle päivälle <3

      Poista
    2. kiitos;)säkin sait nyt hyvän mielen mulle:D
      Näin tää iloisuus saadaan kiertämään;)

      Poista
  6. Toi toppi on kyllä niin siisti! :) Oletko muuten miettinyt mitä teet josset pääsekään lääkikseen ensimmäisellä yrittämällä? Pitäisitkö välivuoden opiskellen vielä entistäkin kovemmin, menisit töihin vai hakeutuisitko vuodeksi johonkin toiseen kouluun ja yrittäisit seuraavana vuonna uudelleen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :)

      Jos pääsen ensimmäisellä yrittämällä, pidän silti välivuoden ja lähden matkustelemaan :) Jos en, matkustelen silti mutta opiskelen myös. Kävisin varmaan uuden valmennuskurssin myös:)

      Poista
  7. Silja servaa köyhiä sosialisteja ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah miksi täytyy olla köyhä, jotta ärsyttäisi äidin ja isin hemmottelemat lapset? Toiset nyt vaan on opetettu siihen että kaiken saa minkä haluaa, ja toiset siihen, että rahan ja tavaroiden eteen on tehtävä töitä, ja että saatua tavaraa tulee arvostaa, oli se miten pientä tahansa. Kateus tai köyhyys ei välttämättä liity tähän millään lailla. On vaan helppo haukkua toisia köyhiksi ja yrittää näin itse puolustella omaa huoletonta rahan käyttöään:) kyllä sitä saa käyttää jos on paljon rahaa, mutta vällä olisi ehkä hyvä laittaa jotain sivuunkin. Millä sitä sitten pärjää elämässä, kun kotona ei ole opetettu säästämistä ja arvostusta? Tainno, äidin ja isin rahoilla sitä taidetaan elellä niin kauan, kunnes itse on tyytyväinen oman rahan tuloonsa.

      Poista
    2. Ja jatkan nyt tähän vielä, että oot kyllä silja ottanut hyvin vastaan noin kommentit vaikka onkin ollut suoraa vittuilua ja sellasta, että olet vastannut asiallisesti takaisin ja ottanut kommentit vaan henkilökohtaisina mielipiteinä. Arvostan tätä piirrettä bloggareissa, ettei lähde lukijoitaan mollaamaan! Pysy samalla linjalla niin ei kukaa sulle kohta jaksa naamaa aukoa!

      Poista
    3. Kiitos paljon kommenteistasi! :)

      Poista
  8. voi halleluuuuuuja luin noi kaikki kommentit ja totesin että taitaa olla siellä ruudun toisella puolella kateellisia anoja :D:D antakaa nyt ihmisten käyttää rahaa miten ne haluaa xd toiset nyt vaan on rikkaampia ku toiset ja se nyt täytyy vaa hyväksyä :D ei siitä tarvi vääntää heti kauheeta vittuilua! on aika loogista että he joilla on paljo rahaa, nii myös käyttää sitä enemmä :D:D mikä ongelma jumalauta!? XD aamen.

    hyviä jatkoja ja toivottavasti pääset sinne lääkikseen ja elät elämääs just niinku parhaaksi näät, sulla on hyvät suunnitelmat tulevaisuudelle :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot niin oikeessa!! :D

      Kiitoksia sulle paljon! :)

      Poista
  9. Silja,mulla ei ole sua mitään vastaan ja oon sitä mieltä,että jos rahaa on niin sitä voi käyttää kukin perhe miten haluaa.
    toisia on helppo haukkua anona ja monikaa ei taida tulla sanoo noita suoraa (ei uskalla vai ei halua olla ilkeä) mutta mua ärsyttää toi,että väität ettet leiju teidän rahoilla...tiedätkö kuinka moni teidän koulusta vihaa ku huutelet teidän rahoilla käytävillä ja tunneille ( ja tiedän,et huomaa sitä ite koska muiden gina tricot on sulle guess (eli arkipäivää) muista että ihmiset repii tollaisesta paskaa..
    Tsemppiä jatkoon,pärjäät varmasti elämässäsi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon edelleenkin vahvasti sitä mieltä etten huutele meidän rahoista :D Mutta joo saattaa olla väärinkäsityksiä.

      Kiitos kommentista!

      Poista