maanantai 24. joulukuuta 2012

Luukku 24: HYVÄÄ JOULUA!

Oikein hyvää ja ihanaa joulua kaikille teille mun lukijoille! <3 Me ollaan syöty kunnolla ja nautittu olostamme :) Muistakaa näin jouluna olla kiitollisia kaikesta hyvästä, mitä teillä elämässänne on!

Ja muistakaas, että mun molempiin arvontoihin on aikaa osallistua vielä tämä päivä! ;)

Joulukuusi kotona ja mun lahjoja
Jouluruoka kotona
Mun tämänvuotisia lahjoja :-) 
Nämä sain vielä mun tädeiltä mummulassa
Mummu oli ihana joulumuori <3 



Jouluisia maisemia Perhosta
Jouluateria

Mä hillun koko ajan vaan tuo uusi aamutakki päällä ja töppöset jalassa :3

isovanhemmat
Täti ja hänen miehensä 










Kisses, Silja

4 kommenttia:

  1. Voisitko tehdä vielä paremman postauksen noista lahjoista :-)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen melko varma etten jaksa, anteeksi :D!

      Poista
  2. Oli tosi kiva, kun päivittelit nyt joulun aikana joka päivä ja sitä myötä sun blogistasi tuli yksi mun lemppareista! Toivottavasti jatkossakin päivitystä tulee useammin, kuin ennen joulukalenteria! Kaunis tyttö olet ja vaikutat ihanalta ihmiseltä myös sisältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos kovasti! <3

      Valitettavasti taitaa tulla taukoja tässä postailussa, sillä kone hajosi eilen illalla! :ss

      Poista