tiistai 18. joulukuuta 2012

Luukku 18: LadyLine arvonta

Sain LadyLineltä 6 kappaletta kortteja, jotka oikeuttavat viiteen urheilukertaan LadyLinellä. Mulla itsellä on asiakkuus sinne, joten en kortteja tarvitse :) Päätin siis arpoa ne teille mun ihanille lukijoille, että muutama onnekas voi päästä koittamaan parasta saliketjua, jolla ikinä olen urheillut! :D Yhden kortin arvo on n. 100 euroa, vähän paikkakunnittain vaihdellen. Koska korttejakin on kuusi, myös tässä arvonnassa on kuusi voittajaa :)!



Sinun nimesi tähän? ;) 








Kisses, Silja

65 kommenttia:

  1. Oi ku kiva arvonta! veera.pollari@kpedu.fi :)

    VastaaPoista
  2. Oon aina halunnu päästä käymään Lady Linel, siel on vaa aika kallista:/
    Mut jospa tärppäis :)
    hamalainen.eveliina@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Hyvä arvonta:)) osallistun mielelläni!

    rroosaa_96@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Oma sopimus päättyi juuri ja saan seuraavaksi kortin vasta ensi vuoden puolella, joten tälläinen kortti olisi hyvä tulevalle tauolle! :)
    milla-moi@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Kiva arvonta :)

    Niin ja oon lukijana!

    i.janina@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. vähä kiva :-)!
    lottuska-96@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. oi vähä tää on kiva!! :-)

    minttu.kalliomaa@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Oon ollu sun lukija jo jonku aikaa:3 Kiva arvonta !
    nita.kor.pi@netti.fi

    VastaaPoista
  9. heei, tää ei nyt mitenkää liity tähän, mutta miten saa tehtyy ton bannerin ja sitte et miten saa muokattuu sen taustan ? nimim. sun innoittamana uuden blogin perustaja... ;---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käytin gimp -kuvanmuokkausohjelmaa :) Siitä pitää sellasella työkalulla rajata ittensä pois ja sitten kopioida se uudelle valkoiselle pohjalle. Ihan hiton hankalaa, ainakin mulle :D!

      Kiva kuulla et oon ollu innoittajana jollekin :)!

      Poista
  10. Kiva idea:)♥
    evitajuliana@luukku.com

    VastaaPoista
  11. paras sali ikinä!! miks mä sain noita vaan 4... yhyy :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :) Mä veikkaan että ne anto meille niinkun perheenä noi, kun käydään äitin kaa molemmat :D

      Poista
  12. miila.ahopelto@nic.fi
    vouu miten kiva tää! :-)

    VastaaPoista
  13. Vau, tuut kyllä pääsemään vielä pitkälle tän blogin saralla:) laadukkaat kuvat, hyvät jutut, lukijoiden palkitsemista ja varsinkin tää joka päivä postaus on ihan loistava juttu :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos oikein paljon! :))

      Poista
  14. kiva että tännekkin on tullu näitä arvontoja! tykkään!
    loljokuiiris@hotmail.fi

    VastaaPoista
  15. tanja.maunuksela@hotmail.com :)

    VastaaPoista
  16. Iida.takamaki@sedu.fi :))

    VastaaPoista
  17. Oon lukija:) jennynkk@gmail.com

    VastaaPoista
  18. maijaflikka@hotmail.com XD

    VastaaPoista
  19. rroosa_11@hotmail.com
    HYVÄÄ JOULUA :)!

    VastaaPoista
  20. Olen siis blogin lukija :-)
    Ja tulis myös tarpeeseen kun loppuu LL:lle kortti.
    Heidu92(at)jippii.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä juttu että arvonta on tarpeen :)

      Poista
  21. senja.h@hotmail.com ja hyvää joulua silqri :)

    VastaaPoista
  22. Sulla on niin kiva blogi:) Piristää aina päivää kun tulee lukemaan tätä!
    suvi.nisonen@elisanet.fi

    VastaaPoista
  23. pirita@vuolle.fi ja hyvää joulua sekä tykkään sun blogistas tosi paljon :-)!

    VastaaPoista
  24. Voi vitsi toi olis kyl hyödyllinen! :-) Sulla on kyl kiva blogi, mut hei hyvät joulut!
    empsa96@hotmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja hyvää joulua myös :)!

      Poista
  25. mukana taas XD olga.kuusela-opas@hotmail.com

    VastaaPoista
  26. niina.peramaki@hotmail.com

    ja vähä kiva tää arvonta!(:

    VastaaPoista
  27. Voi pakko osallistua. :D Tää on kyllä kiva blogi!

    moona.haapoja@gmail.com

    Ja oon siis lukija jos se piti täs sanoa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Ja ei ole pakollista mainita, katson kyllä sitten lopuksi itse :))

      Poista