perjantai 14. joulukuuta 2012

Luukku 14: Musiikkia

En ookkaan tainnut ikinä (?) tehdä postausta mun kuuntlemasta musiikista :) Mä kuuntelen hirveen laajasti erilaista musiikkia metallista tranceen ja disney-klassikoihin :D Yleensä erilaista musiikkia erilaisiin tilanteisiin :) Kuuntelen musiikkia muutenkin paljon, ja muusiikki saa parhaiten mussa heräämään tunteita.

Tässä muutama kappale joka soi tällä hetkellä:

Zedd ft. Foxes - Clarity (Tom Budin Remix)
OceanLab - On A Good Day
Basshunter - Go Down Now
                                       
Omnia & IRA - The Fusion (Original Mix)
Wolfgang Gartner - Push & Rise 
Five Finger Death Punch - Coming Down
In Flames - The Puzzle
Raised Fist - Wounds
Parkway Drive - Wild Eyes
Disturbed - Inside The Fire
Soilwork - Stabbing The Drama







Kisses, Silja



2 kommenttia:

  1. Oot sanonu ennenkin että kuuntelet raskaampaaki musiikkia, mutta oon siltiki yllättyny noista loppupään linkeistä. Positiivisesti yllättynyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just siks aattelinkin tehdä tän postauksen, että ihmiset näkis että kuuntelen useemmanlaista musiikkia :) Ei siinä oo mun mielestä mitään väärää jos kuuntelee voicelta nicki minajia, mutta semmonen ei vaan oo mun juttu ;)

      Kiitos paljon kommentista! :)

      Poista