torstai 13. joulukuuta 2012

Luukku 13: Jeffrey Campbell

NE ON TÄÄLLÄ! Oon jo nyt ihan super rakastunut noihin, tätä materialismionnellisuuden määrää <3

Tilasin muutama viikko sitten Members.com:istä nämä ihanuudet, koska hintaa oli vain n. 90 euroa! Tavallisestihan nämä ovat sen 175 euroa .. :) Olen aina tiennyt haluavani Litat, koska nämä on vaan niin näyttävät ja upeat. Mun kengän koko on aina 38, ja niin on myös näissä. Kengät on super hyvät jalkaan, sukilla tai ilman, ja nää on tosi kevyet!














Jeffrey Campbell Lita/Black Snake

Mitäs mieltä ootte, Hot or Not? 







Kisses, Silja


21 kommenttia:

  1. Ihanat♥!mutta on kyllä aika korkeat,eikö tollasilla varsinkin puisilla oo vaikee kävellä:)?
    mihin ajattelit niitä käyttää?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on <3 ! Noi ei oikeesti edes ole hirmuisen korkeat, ja toi platformi auttaa asiaa :) Käytän koulussa, arkena, bileissä, juhlissa ja kaikkialla =D

      Poista
  2. oho näyttipäs sun sääret/nilkat paksuilta :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mietin ite kans samaa kun kattelin näitä kuvia! :DD

      Poista
    2. Keskitytään vain kivoihin kenkiin, unohetaan et mun nilkat näyttää noin paksuille :DD

      Poista
  3. Ah mitkä kengät <3 superonnistunu löytö! ;-)

    VastaaPoista
  4. Tää blogijoulukalenteri oli sikahyvä idea, ihanaa ku postaat näi usei, saat piristymää joka päivä :)

    VastaaPoista
  5. Missä aijot käyttää noita?:) tai yhdistätkö ne farkkuihin vai hameeseen/mekkoon :)? Ja onko noilla vaikea ajaa sitä sun mopoautoa:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikkialla ja kaiken kanssa! :)) En oo viel kokeillu, mutta ajelen aina korkkareilla niin oon tottunu :-)

      Poista
  6. eiks noi oo vähän liikaa kouluun?;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on silti vähemmän kuin mun talvisaappaat! ;D

      Poista
  7. Ihanat, tosi tyylikkäät ja hienostuneet :) Oon varma, että tää pistää vaan mun silmään, mutta miks noi korot on puiset? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :) Mä halusin tommoset joissa toi korko on puinen! :D

      Poista
  8. Heippa!

    Ostin just samanlaset kengät, mutta en tiedä uskallanko mennä talvikeleihin. Onko kengät vakeat talvella vai meneekö ihan normaalisti? Aivan ihana tuo kuosi sun kengissä! Luin blogia ekaa kertaa ja heti nappas :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytän kesät talvet korkkareita, joten oon tottunu! :D Noi on tosi hyvät jäällä, pitävät paremmin kuin tasapohjaiset :) Uusissa kengissä pohja on tietty liukas, mun vinkkinä: kannattaa raastaa sitä pohjaa raastinraudalla :DD

      Poista
    2. haha, kokeilen :D kiitos vinkistä! :)

      Poista