keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Luukku 12: Kynnet

Joku taisi joskus toivoa kynsipostausta, niin ollos hyvä! Mun kynsien tekijä on Eeva-Maria Autio, ja se käy meillä kotona tekemässä mulle kynsiä 3 viikon välein. Nää on tehty akryylillä, ja yleensä vain massaa oman kynnen päällä, mutta jos kynsi on haljennut, sitä on pitänyt jatkaa akryylillä hiukan pidemmäksi. Mulla on ollu nyt rakennekynnet about. 5 vuotta, ja oon edelleen yhtä rakastunut <3



Mitkäs ovat teidän suosikit? =)







Kisses, Silja


32 kommenttia:

  1. Ite tykkään noista jossa on noi hopeet hilepäät! Ainut mistä en henk.koht. pidä on kynsien pituus ja malli, mutta muuten on hienoja! Ja toki makusasia josta ei voi kiistellä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on munkin yhdet lempparit :) Joo, harva ikinä tykkää näin pitkistä kynsistä! :D

      Poista
  2. kolmanneks alimmat ja noi mis on keltasta mun mielestä toi malli ja pituus sopii sulle

    VastaaPoista
  3. Mä tykästyin viidensiin ylhäältä päin! Ihanan kesäset ja pirteet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi väri on niin ihanan raikas! :)

      Poista
  4. viis vuotta, siis VIISI vuotta? :D sinähän oot ollu vasta 11 sillon kun ensimmäiset oot laittanu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. 5. ja 6. luokalla lähinnä testailin laittaa aina joskus, vakituisesti olen huollattanut yläasteelta :)

      Poista
  5. Ai tekeekö Eeva-Maria vielä kynsiä? Hän meinas mulle ruveta laittamaan kynsiä, mutta sanoi että lopettaa pian, koska on allerginen aineille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se piti taukoa niin että teki vain kahdessa 'pakollisessa' paikassa, mutta nyt on parantunut :)

      Poista
  6. Tykkäsin eniten noista pinkiistä mihinä on hopeeta(: Mut jos käyt vessas nii eiks noi oon tiellä?? :D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä näyttävät! :) Toi on tosi yleinen kysymys, mutta nää ei oo tiellä missään muualla kuin tekstaillessa kosketusnäytöllä, ja jos pitää ottaa huulirasvaa semmosesta purkista! :))

      Poista
  7. ei yhtää osaa sanoo!! kaikki nii hienoja!!!:)

    VastaaPoista
  8. etkös sä oo käyttänyt sitä ripsenkasvutusainetta ku etkös oo luopunut pidennyksistä? onks sulla sun mielestä näkyny mitään eroo entiseen? :o pohdin tässä vaan kannattaako ostaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, aion tehdä siitä ennen-jälkeen postauksen kun oon käyttänyt aineen loppuun :) Se on ihan tosi loistava tuote, suosittelen!

      Poista
  9. Voi eikäääh, vähänkö hienoja! Noi hopee-glitter-päiset on kyllä mun suosikit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Noi oli kyllä ihanat synttäri kynnet!

      Poista
  10. Tosi kiva blogi sulla :) Voisitko joskus tehdä ystävä postauksen? Sellasen missä kerrot sun parhaasta ystävästä tai parhaimmista, yksitellen jokaisesta suunnilleen että; koska ja missä tutustuitte, mitä hyviä puolia hänessä on, mikä on juuri teidän lemppari yhteinen tekeminen/juttu yms.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) käypäs katsomassa tän vuoden ystävänpäivä! ;)

      Poista
  11. mitkä noista on sun omat lempparit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi vaaleensiniset läpinäkyvät :) Ne oli ihan mielettömät, kuva ei kerro koko totuutta :D

      Poista
  12. Eikö noin pitkät kynnet oo hankalat salilla? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei! :) Oon niin tottunut näihin, ettei nää oo tiellä tai haitaksi yhtään missään :D

      Poista
  13. Eeva-Maria on kyllä paras kynsiteknikko kenet tiiän, kokemuksen rinta äänellä ;) Mahtavia kynsiä kaikki! :) Ihana Blogi sinulla, mukavan positiivinen niinku oot itsekkin, sen verran mitä oon sua nähny :) Lämmintä ja rakkauden täyteistä joulun odotusta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu itsekin olen kiertänyt vaikka missä, mutta Eeva on paras kaikista :)! Kiitos paljon, samoin sinulle <3

      Poista
  14. Upeita kaikki! Voitko antaa hänen yhteistietojaan? Minkä hintaista hänellä on akyryylikynsien huolto?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :) Eeva neuvoi, että jos joku haluaa ottaa yhteyttä niin juttelemaan fb! :) Vähän vaihdellen, n. 60e:)

      Poista
  15. Kaikki hienoja, mutta tykkään eniten noista hopeisista jotka kimaltelee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on näköjään ollut vielä hienommat mitä oon aatellu, kun niistä noin tykätään! :)

      Poista
  16. Kun kynsistä yms olet kiinnostunut, neuvoisin seuraamaan tätä blogia, jos et niin jo tee:

    http://leave-world.blogspot.fi/

    VastaaPoista