tiistai 11. joulukuuta 2012

Luukku 11: Ajassa taaksepäin

Edellisestä postauksesta inspiroituneena päätin tehdä teille postauksen siitä, miltä oon vuosien varrella näyttänyt :D Kaikilta ajoilta ei oo kuvia, mutta tässä jotain :) SAA NAURAA!

Taustalla näkyy maalaistalo jossa asutiin mun 0-6 elinvuodet :)
Tässä taas näkyy taloa jossa asuttiin 6-12 elinvuodet. Sitten vuosi kerrostalossa, jonka jälkeen siihen meidän nykyiseen Lapuan taloon.
Mulla oli punainen tukka tosi pitkään, sitten leikkasin ihan lyhyeksi ja värjäsin ruskeaksi. Ne ei ollut kauaa, enkä löytänyt niistä kuvaa :D
Sitten alko blondaus operaatio..








Viimeinki kunnolla blondi!
Mutta tukka meni niin huonoon kuntoon, että oli pakko värjätä ruskeiksi
Sitten tuli tummanruskea 


Tässä vaiheessa hommasin pidennykset
värjäsin raidan pois
Otettu vuosi sitten, mutta aika samaa näköä vieläkin :D

Tämmönen postaus tällä kertaa :)






Kisses, Silja

12 kommenttia:

  1. missä paikkakunnilla olet asunut? miksi sulla ei ole sisaruksia? mikä sun hiusten oikea väri on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lapualla ja Seinäjoella, iskä ei halunnut enempää lapsia, mulla on melko tumma, semmonen ruskeanharmaa :)

      Poista
  2. mun mielestä toi vaalea ei sopinut sulle yhtään:D
    oot aika raasu tos ekas kuvas;)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei niin!! :D Ja oon katunut ihan järkyttävästi et menin tuhoamaan tukkani :(
      Kiitos <3:))

      Poista
  3. Voi että oon kade sun takapuolesta! Kelpais itellekki tollane timmi perse jollane sulla ollu jo nuoresta asti. Kuulostaa pedarikommentilta mut oikeesti ota kohteliaisuutena! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin otan kohteliaisuutena! Kiitos paljon ;)

      Poista
  4. Paras on tuo yksi kuva jossa äitees on taustalla! Go Tarja. x)

    VastaaPoista