lauantai 1. joulukuuta 2012

Luukku 1: Instagram

Hyvää joulukuuta! Tässä teidän ensimmäinen luukkunne:

Multa on jo jonkun aikaa kyselty, että onko mulla Instagram. Oon joutunut aina toteamaan, ettei ole, enkä varmaan jaksa tehdäkään. Nyt kuitenkin kaverit painostivat niin lujaa minuakin tekemään, että päätin itsekin liittyä Instagrammin ihmeelliseen maailmaan!

Minua voit Instagrammissa seurata nimimerkillä silqri

 Toi mun profiili on toki vasta ihan alkutekiöissään, ja sinne saattaa tulla samoja kuvia kuin blogiin, mutta olisi ihanaa jos te lukijatkin seurailisitte mua <3







Kisses, Silja

11 kommenttia:

  1. mistä toi ihana paita? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on playboyn liikkeestä! :)

      Poista
    2. Onko lapualla sellane ku en oikee tunne tota Lapuan keskustaa kunnolla vielä tässä vaiheessa?

      Poista
    3. Haha, ei todellakaan :D En oo muutes ees varma onko playboylla liikettä edes Suomessa :)

      Poista
    4. :------------DDDDDDDD oh my god paras läppä ikinä

      Poista
    5. Äläs ny jullini mun, ei kaikki tiiä millane tuppukylä lapua on ;DD

      Poista
  2. tuleeko sinne uutta blogin lisäksi?(tapahtumista?)?:)
    en nimittäin jaksais käydä kattoos aina kahta eri paikkaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kyl sinne pienemmistä tapahtumista tulee enemmän, mutta blogiin yhtälailla kaikki 'isot' tapahtumat :)

      Poista
    2. Okei hyvä,kiitos vastaamisesta:)

      Poista