perjantai 23. marraskuuta 2012

The Naked Truth

Suurinosa teistä varmaankin tietää mistä tässä haasteessa on kyse. Blogeissa on alkanut pyöriä tämmöinen haaste, jossa tarkoituksena on lisätä blogiin kuva itsestään täysin ilman meikkiä, pidennyksiä ja muuta. Kuvaa ei myöskään muokata. Päätin kantaa oman korteni kekoon ja osallistua haasteeseen, jonka tarkoituksena on muistuttaa kuvien suuresta manipuloinnista.

Mä en oo semmonen tyyppi, joka olis ihan paniikissa ilman meikkiä, mutta en silti yleensä ota kuvia itsestäni ilman meikkiä. Oli oikeasti tosi alaston olo. Kaikki virheet näkyy ja joutuu olemaan ilman mitään 'suojaa' kameran edessä.

Lähdin vielä täysin ilman meikkiä ja pidennyksiä leffaan katsomaan uuden Twilightin, joka ei ollut niin surkea kuin oletin ;) Mielestäni olisi ollut teeskentelyä ensin käydä suihkussa kuvaa varten, ja sitten heti meikata uudestaan.


Mitäs mieltä olette? Ihan kamala vai Luonnonkaunis ilman meikkiä? :)






Kisses, Silja

27 kommenttia:

  1. mielestäni hiukset olisivat voineet olla kiinni, kuten muilla bloggareilla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kyllä luen montaa blogia joissa kirjoittaja on pitänyt hiukset auki :D tähän ei mitään sääntöjä ole...

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Oikeastaan olen itse melko samaa mieltä :DD

      Poista
  3. ehdottomasti luonnonkaunis! :)

    VastaaPoista
  4. silmät oudon näköiset ja hiukset... no... muuten kivat kynnet! oletko alasti kuvassa vai vaatteet päällä? hyvä kun osallistuit myös tähän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon ollu blondi ja mun ripset on ihan vaaleet :D En oo alasti :)

      Poista
  5. Älä todellakaa usko noit muit anoja, oot kaunis ilmanki meikkii :) <3

    VastaaPoista
  6. Ehdottomasti Luonnonkaunis

    VastaaPoista
  7. luonnonkaunis! :)) mutta näyttää hassulle ku ei oo silmissä mitää :Dd muttamutta sulla on ihana blogi ja sun tekstejä on kiva lukea! ja oot tosi kaunis!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on tosi vaaleet ripset :D Mutta kiitos tosi paljon!! <3

      Poista
  8. luonnonkaunis tietenkin,ei ole vaikeaa valita noiden kahden vaihtoehdon välillä:)♥

    VastaaPoista
  9. Oli rohkeaa tehdä tällainen postaus! Ihosi on tosi hyvässä kunnossa. Onko sulla ikinä ollut minkäänlaisia iho-ongelmia/ tuleeko sulle ikinä finnejä tai muita näppyjä? Ootko kertaakan ollut uudessa koulussasi kokonaan ilman meikkiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ! :)) mulle tulee melko usein näppyjä mut hoidan ne pois! Oon koeviikoilla ilman meikkii!! Kiitos kommentista <3

      Poista
  10. Oot tosi kaunis ilman meikkiä !! ja toi mikä toi nyt sitten onkaan tossa nenän vieressä näppy,luomi minä sanoisin että kauneuspilkku on tosi hieno yksityis kohta sun kasvoissasi ja sopii sulle ! :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitooos!! <3 Mäkin oon vasta viime aikoina alkanu olla sujut mun luomen kans, nuorempana vihasin sitä :D

      Poista
    2. Mun mielestä toi luomi on just niin ihana yksityiskohta sun kasvoissa ja kaunis olet! :) Olen itse aina toivonut omistavani "kauneuspilkun" :( :D

      Poista
  11. ehdottomasti luonnonkaunis!

    VastaaPoista
  12. oot todella kaunis ilman meikkiäkin! (-:

    VastaaPoista