maanantai 19. marraskuuta 2012

Isänpäivä ja viime viikkoa

Isänpäivä aloiteltiin tavalliseen tapaan viemällä aamupalaa ja skumppapullo sänkyyn isille. Siitä sitten aloiteltiin aamua ja laiteltiin itsemme valmiiksi ruokailua varten. Oltiin varattu pöytä Juurella -ravintolasta, joka on mun suosikki Seinäjoella. Syötiin hyvin ja nautittiin isänpäivästä perheen kesken :) Meillä oli ihana päivä ja mulla on huippu iskä! Tää tulee näin viikon myöhässä, mutta sain nyt vasta siirettyä kännykästä kuvia koneelle :-)

Päätin laittaa vähän juhlavamman asun :)
Isänpäivän ruokalista

Isin kaa <3


Herkullisia ruokia, NAM :p
Haha oli pakko kun tuo teksti :-))
Kävin YKSIN Coffee Housessa :D Harvoin meen tonne ilman seuraa!
Mun kuva pääsi 9gag:issä What's Hot -sivulle!!! Ihan mieletön tunne kun selailee sivustoa ja yhtäkkiä mun lisäämä kuva pamahtaa eteen! Jo yli 100 kommenttia, 20 000 tykkäystä ja 11 000 jakoa facebookkin :D Mun mielestä ihan super siistiä!
Members.com:issa oli tarjous, jossa nämä mun unelmien kengät Jeffrey Campbell 87,50e! -50% 174,95 

Käytiin myös lauantaina Hannan kanssa Coffee Housessa kahvittelemassa ja viettämässä aikaa. Jatkettiin sieltä matkaa Seinäjoen ILTAAN ja ilta oli niin sanoinkuvaamattoman upea! <3 Pupu oli myös koko viikonlopun lomilla ja oli ihana nähdä sitäkin väsynyttä kultamurua <3






Kisses, Silja



23 kommenttia:

  1. Linkkaa toi 9gag postaus!:Dd

    VastaaPoista
  2. Joo linkkaan kun pääsen koneelle, kännyllä on niin vaikeeta! :D

    VastaaPoista
  3. Mitä harrastat nykyään? :)

    VastaaPoista
  4. Ylihieno toi 9gag juttu:D!

    VastaaPoista
  5. haaaaa aivan mahti toi 9gag jutska :D taavi(?) saa olla todella onnellinen susta ainakin näin blogin perusteella <3 jos ei mee liian henk koht niin kauanko olette olleet yhdessä?:) ja hertsyykeli miten hyvin sun lukio menee!!!!!!! VAU:) luin kommenteista et sun ei ees kauheesti tavi itse kokeisiin lukee kun teet jakson aikana sen mitä täytyy:) - niiiiin kadehdittavaa! ootko muuten sopeutunut siihen uuteen lukioosi?:) kun muistelin että joskus aikaisemmin sitä ressailit!

    loppuun kiitos ihanasta bloista ja kivaa joulunodotusta silja <3 vaikutat niin paljon vanhemmata niin luonteen kuin ulkonäkösi perusteella kuin mitä todellisuudessa olet:) kaikkea hyvää, toivottavasti saavutat tulevaisuudessasi paljon kun noin mahtavan motivaation esimerkiksi opiskelun suhteen omaat <3 piristit päivääni :)!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi superihana kommentti kiitos! <3 ollaan oltu Taavin kans yli 2 vuotta :) Ja olen sopeutunut täysin Seinäjoen lukioon ja saanut paljon kavereita. Oot tosi ihana, hyviä joulunodotuksia sinullekin <3

      Poista
  6. Ootko ennen käyny sjoen ILLOISSA?:) siel on kyl tosi kivaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon käyny :) Oon käyny melkein koko elämäni hellareiden tapahtumissa ja kävin fifteeninkin :)!

      Poista
  7. Voi tää sun blogis on niin ihana, ja siihen vaan jää niin koukkuun!! Pakko käydä päivittäin (joskus useamminki) kattomas, että joko on tullu uutta postausta... :) Ja vaikka ostat/saat melko usein kaikkea ihanaa, niin miks siitä pitäis kenenkään suuttua tai olla kateellinen, koska ainakin mulle sä ja tää blogi on antanu sellasen kuvan, että myös oikeesti arvostat kaikkee sitä :) Muutenki vaikutat aivan loistotyypiltä, ajattelet asioista upeesti :) niin täydellinen blogi <3 !!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi iiih meen niin hämilleni näin ihanista kommenteista! <3 Mun pitäis postailla useemmin, mutta aika ei yksinkertaisesti aina riitä! :) Mä ihan oikeasti ja todella arvostan joka ikistä pientä juttuakin jonka saan ja joka ikistä euroa jonka saan. Se tulee luonnostaan! Mutta kiitos ihan hiiirmuisesti ihanasta kommentista <3!

      Poista
  8. mikä tuo sun juoma on coffee housessa:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku päivän special tarjous, tais olla joku semmonen joulukahvi :)

      Poista
  9. Löysin vasta blogis ja hyvält vaikuttaa!! :) hei onko toi ilta siis se hellareiden nuortenilta? Oon joskus käyny siel ku kaveri pyys mukaa ja jäi mielee vaa et siel puhuttii jotai et pitäs tehdä päätös et seuraako jeesusta, nii ootko sä mahdollisesti tehny tän päätökse? :) ja toi sun kettuturkis on mielettömän upee!! Jään oottelee innol uusia postauksia (ja jatkan vanhojen lueskelua)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :)) <3 Juu on se, ja ite oon elänyt uskossa lapsesta asti, tein päätöksen seurata Jeesusta 10 vuotiaana lastenleirillä :) Mutta kiitos niin ihanan tsemppaavasta kommentista <3

      Poista
    2. Vou kuulostaa supersiistiltä! Tos pari postausta aikasemmi joku kysy sun uskosta (oon kyylä tiiän ku luen kommentitki) ja sanoit et sulta on nuortenillat jääny pitkää välistä, nii ootko nyt sit ruvennu käymää siel taas?

      Poista
    3. Ja nii voisitko tehdä sun uskosta postauksen! Olis mageeta kuulla lisää :)

      Poista
    4. Joo oon saanu mun uskonelämän taas sovitettua tähän muuhun hässäkkän :) Voisin tehdäkin! Kiitos teille <3

      Poista
  10. Heippa:) tulin kommentoimaan tänne postaukseen ettei heti jotku anot tuu kitisemää ! Eli siis mitä asioita sä kannat mukanas vahvistamassa sun uskoa:)? Että mitkä asiat antaa sulle voimaa uskonelämään? Olin pienenä uskossa mutta ajautunu pois , ja nyt lähiaikoina oon alkanu kaipaamaa Jeesusta mun elämään , niin olisi kiinnostavaa kuulla sun omia ajatuksia jos haluat niitä jakaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä idea! :)

      Mullakin toi Jumala vähän katos mun elämästä, koska aloin pitää uskoa ja Jumalaa itsestäänselvyyksinä. Uskossa pysyin aina, mut Jumalalle ei ollu tilaa mun arjessa. Nyt kun taas sain itteni iltoihin, ja täytyin pyhästä hengestä (mulla on kielilläpuhumisen armolahja) muistin taas että Jeesus täytyy kokea myös arjessa. Suosittelen menemään oman seurakunnan tapahtumiin rohkeesti mukaan:)

      Poista
    2. Ei vitsi! Ei voi muuta sanoo ku et huikeeta!!:) ja joo munki mielestä postaus uskosta olis mielenkiintone, mutta se varmaa keräis nii pipona äksyanojen kommentteja että:/ mut oikeesti pidä kiinni uskostas, mäki yritän löytää sitä takaisin!

      Poista
    3. Kiitoksia! :)) Mun pitää vähän miettiä tota postausta tosiaan:D Mutta tsemppiä sulle kovasti! <3

      Poista